اچ‌تی‌سی: دوربین پرچمدار ۲۰۱۶ این کمپانی کیفیتی متفاوت و در "سطح جهانی" دارد!

کمپانی اچ‌تی‌سی رسما اعلام کرده که دوربین پرچمدار جدیدش از نظر کیفی یک دوربین "رده جهانی" خواهد بود. منظور از "رده جهانی" یا اصطلاحا "World Class" سطحی از کیفیت عملکرد است که احتمالا اچ‌تی‌سی آن را برتر از کیفیت عملکرد سایر گوشی‌های هوشمند می‌داند.

اچ‌تی‌سی: دوربین پرچمدار ۲۰۱۶ این کمپانی کیفیتی متفاوت و در "سطح جهانی" دارد!

همانطور که می‌دانید اچ‌تی‌سی با عرضه گوشی هوشمند HTC One M9 خود نتوانست توجه کاربران را جلب کرده و میزان فروش مناسبی را به ثبت برساند. نهایتا عدم استقبال کاربران از پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت منجر شد که روند نزولی درآمدهای آن بیش از پیش شده و اچ‌تی‌سی با یک بحران مالی بسیار جدی مواجه شود. حال پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت نقشی اساسی در روند کسب درآمدهای آن ایفا می‌کند. بنابراین اچ‌تی‌سی باید این محصول را به گونه‌ای طراحی کند که بتواند توجه کاربران را به سمت و سوی خود جلب نموده و به نوعی پتانسیل لازم برای رقابت با محصولاتی همچون گلکسی S7، گلکسی S7 Edge و جی ۵ ال‌جی را داشته باشد!

چندی پیش گفته شد که اچ‌تی‌سی به منظور جلب توجه بیشتر قصد دارد که پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود یعنی گوشی HTC 10 را از نظر سیستم عامل در دو نسخه مختلف اندرویدی و ویندوزی روانه بازار کند. پیشنهاد می‌کنیم که برای درک بهتر و بیشتر وضعیت کمپانی اچ‌تی‌سی و همچنین دلایل عرضه گوشی HTC 10 در دو نسخه ویندوزی و اندرویدی مقاله با عنوان "نگاهی به وضعیت بحرانی کمپانی اچ‌تی‌سی؛ احتمال معرفی گوشی HTC 10 در دو نسخه ویندوزی و اندرویدی" را مطالعه نمایید.

حال به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی به منظور افزایش مخاطبین پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود قصد دارد که در طراحی این محصول از یک دوربین فوق‌العاده قدرتمند استفاده کند. اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش تیزری را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده که در آن به لنز دوربین گوشی HTC 10 اشاره شده است. کمپانی اچ‌تی‌سی علاوه بر انتشار این تیزر، جمله "World First, World Class, Front and Back. You'll see." را نیز منتشر کرده که معنی مفهومی آن بدین صورت است:

"گوشی HTC 10 اولین محصول در دنیاست که به دوربین اصلی و سلفی با سطح کیفی "رده جهانی" مجهز می‌شود، به زودی این محصول را خواهید دید."

بنابراین مطمئنا دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند HTC 10 با طراحی منحصر به فرد و بسیار قدرتمندی عرضه می‌شوند. این‌طور که شرکت اچ‌تی‌سی بر روی قدرت عملکرد آن‌ها مانور داده و از عبارت "رده یا کلاس جهانی" به منظور اشاره به کیفیت آن‌ها استفاده کرده، انتظاریم که شاهد یک عملکرد فوق‌العاده از سوی دوربین اصلی و سلفی گوشی HTC 10 باشیم. تا کنون هیچ اطلاعاتی در رابطه با جزئیات دوربین سلفی این گوشی منتشر نشده، اما طبق شایعات پیشین ارائه شده ظاهرا دوربین اصلی گوشی HTC 10 از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و نوع اولتراپیکسل بهره‌مند می‌شود. این سنسور احتمالا سنسور IMX377 تولید شده از سوی کمپانی سونی خواهد بود.

از سایر خصوصیات و ویژگی‌های احتمالی گوشی هوشمند HTC 10 می‌توان به مواردی همچون صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۶٫۰ مارشمالو اشاره کرد. هنوز به زمان دقیق معرفی و عرضه این گوشی هوشمند هیچ اشاره مستقیمی نشده، اما این امکان وجود دارد که در روز نوزدهم ماه آوریل شاهد معرفی یا آغاز عرضه این محصول باشیم. چنانچه این روز به منظور آغاز عرضه این گوشی در نظر گرفته شده باشد، احتمالا طی اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

نظر شما در رابطه با این موضوع و تجهیز گوشی هوشمند HTC 10 به دوربین اصلی و سلفی که لقب "رده جهانی" را یدک می‌کشند چیست؟ آیا به واقع اچ‌تی‌سی می‌تواند دوربین این محصولات را به گونه‌ای طراحی کند که کیفیت عملکرد آن تفاوت شایان ملاحظه‌ای با کیفیت عملکرد دوربین محصولات برتری همچون گلکسی S7، گلکسی S7 Edge، آیفون ۶S یا ال‌جی جی ۵ داشته باشد؟

منبع: phonearena

ارسال نظر