HTC 10 Mini با نمایشگر ۴٫۷ اینچی طی سپتامبر سال جاری معرفی می‌شود

ظاهرا کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد که نسخه مینی پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را نیز عرضه کند. این گوشی هوشمند احتمالا به نمایشگری ۴٫۷ اینچی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۳ کوالکام مجهز می‌شود.

HTC 10 Mini با نمایشگر ۴٫۷ اینچی طی سپتامبر سال جاری معرفی می‌شود

کمپانی بحران زده اچ‌تی‌سی به سختی در تلاش است تا با معرفی گوشی هوشمند HTC 10 به عنوان پرچمدار جدیدش بتواند از نظر مالی به وضعیت بهتری دست پیدا کند. هم اکنون درآمدهای بخش موبایل این شرکت به شدت کاهش یافته و اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۵ تا مرز ورشکستگی پیش رفت. حال همگی ما انتظار رونمایی از پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت را می‌کشیم. این گوشی هوشمند که احتمالا HTC 10 نام می‌گیرد نقشی اساسی در روند کسب درآمدهای این برند تایوانی ایفاء می‌کند. بنا به گزارشات به دست آمده ظاهرا اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانس اختصاصی که برای روز دوازدهم ماه آوریل در نظر گرفته از گوشی هوشمند HTc 10 رونمایی خواهد کرد و همچنین قصد دارد که نسخه‌ مینی این محصول را نیز به زودی معرفی کند.

پیش از این گفته می‌شد که اچ‌تی‌سی برای عرضه نسخه ویندوزی گوشی HTC 10 نیز با کمپانی مایکروسافت وارد همکاری شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی از نظر سیستم عامل در دو نسخه ویندوزی و اندرویدی عرضه شود. اما تا پیش از این اشاره‌ای به احتمال عرضه نسخه مینی این گوشی نشده بود. بر اساس تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی طی ماه سپتامبر سال جاری نسخه مینی پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را با نام اختصاصی HTC 10 Mini معرفی می‌کند. این گوشی هوشمند از نظر سخت افزاری محصولی قدرتمند خواهد بود!

به گزارش کلیک، نسخه اصلی گوشی HTC 10 احتمالا به نمایشگری ۵٫۱۵ اینچی مجهز می‌شود. حال اچ‌تی‌سی نسخه مینی این گوشی هوشمند را به صفحه نمایشی ۴٫۷ اینچی مجهز می‌کند. همچنین گفته شده که سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه اسنپدراگون ۸۲۳ کوالکام خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸۲۳ در واقع همان تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ است، اما فرکانس کاری هسته‌های پردازشگر آن به مقدار ناچیزی افزایش یافته‌اند. بنابراین قدرت پردازشی گوشی HTC 10 Mini در مقایسه با گوشی HTC 10 به مراتب بیشتر خواهد بود. همچنین منبع ارائه کننده این خبر اشاره داشته که گوشی هوشمند HTC 10 Mini از رمی ۴ گیگابایتی بهره‌مند می‌شود.

۱

بدون تردید اگر اچ‌تی‌سی نسخه مینی گوشی HTC 10 را با خصوصیات سخت افزاری قدرتمند این چنینی معرفی کند، در واقع رقیبی جدی برای سری گوشی‌های کامپکت یا فشرده را به بازار عرضه کرده است. این گوشی هوشمند حتی می‌تواند به عنوان رقیب جدی برای آیفون SE اپل محسوب گردد که به تازگی از سوی اپل معرفی شده است. اما در این بین متاسفانه اچ‌تی‎‌سی نشان داده که همواره محصولاتش را از نظر قیمتی چندان مقرون به صرفه روانه بازار نمی‌کند و این موضوع تأثیر مستقیمی بر روی کاهش فروش محصولات این برند تایوانی داشته است. چندی پیش شاهد انتشار خبری بودیم که در آن به قیمت احتمالی نسخه‌های مختلف گوشی HTC 10 اشاره شده بود و در آن به وضوح قابل تشخیص بود که گوشی HTC 10 قیمتی مقرون به صرفه ندارد.

در هر صورت هنوز نمی‌توانیم به طور قطعی در رابطه با گوشی هوشمند HTC 10 نظر دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول و همچنین احتمال عرضه نسخه مینی و ویندوزی آن باید تا روز دوازدهم ماه آوریل صبور باشیم.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر