پرچمدار اچ‌تی‌سی امروز صبح در تهران رونمایی شد

پرچمدار اچ‌تی‌سی به طور رسمی در تهران رونمایی شد و اوایل خرداد ماه وارد بازارهای کشور عزیزمان می‌شود. این گوشی محصولی بسیار با کیفیت است و جذاب است.

پرچمدار اچ‌تی‌سی امروز صبح در تهران رونمایی شد

ایران، تهران، ۶ اردیبهشت ـ اچ‌تی‌سی با معرفی جدیدترین تلفن هوشمند خود، از آنچه که در ۱۲ ماه گذشته پشت درهای بسته مشغول کار روی آن بوده، رونمایی کرد. به گفته مدیران اچ‌تی‌سی در ایران با استفاده از بازخورد کاربران به عنوان بخشی از فرآیند توسعه درکنار توجه فراوان به جزئیات، اچ‌تی‌سی 10 تمام انتظاراتی را که از یک محصول پرچم‌دار دارید، برآورده می‌سازد.

نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا با بیان اینکه اچ‌تی‌سی 10 از اواسط اردیبهشت الی اوایل خرداد ماه به بازار ایران عرضه خواهد شد، گفت:« نحوه ارایه خدمات پس از فروش هم به گونه‌ای خواهد بود که حداکثر رضایت ممکن را برای کاربران ایرانی فراهم کند، زمان‌بندی و نحوه حضور اچ‌تی‌سی 10 در ایران باردیگر اثبات می کند که نه تنها ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم که آخرین و برترین محصولاتمان را در اختیار کاربران ایرانی بگذاریم بلکه در عین حال با ارایه بهترین خدمات تایید شده پس از فروش سعی می‌کنیم تجربه‌ای امن و خوشایند را برای کاربرانمان رقم بزنیم. »

1

نیراج ست با تاکید بر اینکه اچ‌تی‌سی ۱۰ در رنگ‌های اعلام شده و با لوازم جانبی کاملش به زودی در بازار ایران در دسترس علاقه‌مندان است، ابراز امیدواری کرد: « طرفداران HTC در ایران خواهند دید که این پرچمدار بیشتر از یک گوشی است. بازار ایران همواره علاقه و تمایل فراوانی را به نام تجاری و هویت HTC نشان داده است. گوشی HTC 10 بار دیگر اثبات خواهد کرد که چقدر کارشناسان و طراحان ما علاقه‌ دارند رابطه کاملی را مبتنی بر درک نیازها و خواسته‌‌ها با اهالی این سرزمین بزرگ برقرار کنند.»

وی اظهار داشت: با الهام گرفتن از نور و به عنوان نمادی از کمال، اچ‌تی‌سی 10 رویکرد جدیدی را در طراحی اتخاذ کرده است. خطوط جسورانه‌ای با برش فلز سخت روی آن ایجاد شده‌اند که نور را به زیبایی جذب می‌کنند، لبه‌های غیر یکنواخت آن که با پوشش کاملاً شیشه‌ای جلو ادغام می‌شوند تا ظاهری ظریف‌تر و باریک‌تر را جلوه ‌دهند.

مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا گفت :جزئیات همواره برای HTC اهمیت دارند، در طراحی یک موبایل جدید فقط بحث استفاده از مواد اولیه باکیفیت مطرح نیست. تیم طراحی اچ‌تی‌سی 10 به طور خستگی ناپذیر کار کردند تا موبایلی طراحی کنند که دکمه پاور آن به خوبی پرداخت شده باشد، بلندگوی آن ظاهری زیبا و کیفیت صدای بهتری داشته باشد و حسگر اثر انگشت بتواند از هر زاویه‌ای انگشت شما را تشخیص دهد.

3

وی در خصوص دوربین پرچمدار جدید خود ابراز داشت:ما معتقدیم دوربین اچ‌تی‌سی 10 بهترین دوربین موبایلی است که امروز در دسترس کاربران قرار دارد. برای اولین بار با استفاده از لنزی با گشودگیf/1.8 و لرزشگر اپتیکال هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین جلو، حسگرهای بزرگ‌تر ، به‌کارگیری 12 میلیون از نسل جدید اولتراپیکسل‌هایمان (هر پیکسل 1.55 میکرومتر)، فوکوس لیزری خودکار سریع‌ که به کمک دوربین اصلی آمده ، لنز زاویه‌باز و فلاش نمایشگر در دوربین جلو (اولتراسلفی) سبب شده که این موبایل تصاویری واضح و شفاف - حتی در نور کم - بگیرد؛ چه سوژه جلوی لنز دوربین باشد و چه پشت آن.

دوربین طوری طراحی شده تا در کمتر از 0.6 ثانیه اجرا و برای عکس گرفتن آماده شود، و استفاده از نسل دوم فوکوس لیزری به شما اجازه می‌دهد تا سریع‌تر فوکوس کنید؛ آن‌قدر سریع که حتی می‌‌توانید در عکاسی پی‌در‌پی از آن استفاده کنید. البته همه این تنظیمات با حالت حرفه‌ای یا Pro Mode به راحتی به‌طور دستی نیز قابل تغییر هستند. حالت حرفه‌ای گزینه‌های پیشرفته و بیشتری مانند عکاسی با فرمت RAW را در اختیار عکاسان با تجربه‌تر قرار می‌دهد.

4

اچ‌تی‌سی 10 توانست امتیاز 88 را در بنچمارک DxOMark ثبت کند که تا به امروز، یکی از بالاترین امتیاز‌های کیفیت دوربین میان تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود

نیراج ست که در هتل اسپیناس پالاس در بین خبرنگاران صحبت می‌کرد ادامه داد: علاوه بر این که اچ‌تی‌سی 10 در زمینه سخت‌افزار عالی عمل می‌کند، ما بهترین سیستم نرم‌افزاری موجود را با توجه به موارد اساسی طراحی کرده‌ایم. اپلیکیشن‌ها دو برابر سریع‌تر اجرا می‌شوند و بهترین عملکرد را دارند، نمایشگر Quad HD ۳۰ درصد رنگ‌های بیشتری را نمایش می‌دهد، حس سینمایی واقعی را منتقل می‌کند و پنل لمسی ۵۰ درصد بیشتر به لمس حساس است و حتی سریع‌ترین و کوچک‌ترین حرکات انگشت را به ‌خوبی دنبال می‌کند.

وی اظهار داشت: ‌اچ‌تی‌سی 10 طوری مهندسی شده تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. این موبایل از تراشه کوالکام اسنپدراگون 820 با پشتیبانی از 4G LTE بهبود یافته بهره می‌برد. هر دستگاه با Boost+ عرضه می‌شود که طراحی شده تا موبایل شما را سریع‌تر و امن‌تر سازد و مصرف انرژی آن را کاهش دهد. این فرآیند شامل smart boost است که به صورت خودکار حافظه موبایل شما را بهینه می‌کند. Game battery booster باعث می‌شود در حین بازی کردن باتری کمتر مصرف شود و سیستم PowerBotics به صورت خودکار اپلیکیشن‌های اضافه را می‌بندد که عمر باتری را تا 30 درصد افزایش می‌دهد و اچ‌تی‌سی 10 را برای بیش از 2 روز ماندگاری آماده می‌سازد.

5

وی در پایان با بیان این که برای بهتر شدن تجربه کاربری، اچ‌تی‌سی 10 با قاب جدید و نیمه‌شفاف Ice View به بازار می‌آید. این قاب چند کاره جلوی موبایل را می‌پوشاند و به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون برداشتن محافظ گوشی خود، آهنگ را عوض کند، تماس‌ها را پاسخ دهد یا عکس بگیرد. تمام این کارها را می‌توانید به سادگی بدون باز کردن قاب موبایل خود انجام دهید تا نگران امنیت آن نباشید گفت: اچ‌تی‌سی 10 از ماه آوریل 2016 و در چهار ‌رنگ خاکستری کربنی، آبی آسمانی، طلایی مسی و قرمز رزگونه عرضه می‌شود و بسته به هر بازاری از دنیا که در آن ارایه می‌شود ممکن است نسخه متفاوتی از تراشه اسنپدراگون را داشته باشد. همه این گوشی‌ها از طراحی، دوربین، صدا، نمایشگر، باطری مشابه و نرم‌افزارهای یکسانی بهره می‌برند.

گفتنی است این پرچمدار HTC اکنون دیگر به صورت رسمی در خاورمیانه هم عرضه می‌شود و از ابتدای ماه آینده در فروشگاه‌ها سراسر کشور در دسترس خواهد بود. چنانچه تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی 10 کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به "نقد و بررسی اختصاصی کلیک" از این محصول داشته باشید.

2

منبع: Click.ir

ارسال نظر