پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی با اسم رمز Perfume به زودی معرفی می‌شود

پیش از این پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی با اسم رمز‌هایی نظیر HTC O2، HTC M10 و HTC X9 معرفی شده بود، اما تازه‌ترین خبرهای مرتبط با این محصول حاکی از آن است که اسم رمز آن HTC Perfume در نظر گرفته شده است.

پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی با اسم رمز Perfume به زودی معرفی می‌شود

به گزارش کلیک،بر اساس گزارش منبع @LlabTooFeR در توییتر، اچ‌تی‌سی برای پرچمدار سال 2016 خود از کد HTC O2 استفاده نکرده و به جای آن از اسم رمز HTC Perfume استفاده خواهد کرد. این منبع خاطر نشان شده که لقب Perfume تنها یک کد اختصاصی و داخلی به منظور تفکیک پرچمدار سال 2016 اچ‌تی‌سی نسبت به سایر محصولات بوده و نام تجاری این گوشی هوشمند احتمالا نام دیگری در نظر گرفته می‌شود.

متاسفانه منبع @LlabTooFeR اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه نکرده است، اما این منبع اشاره داشته که پرچمدار سال 2016 کمپانی اچ‌تی‌سی به سیستم عامل اندروید 6.1 مارشمالو و رابط کاربری Sense 8.0 کمپانی اچ‌تی‌سی مجهز می‌شود. این موضوع در حالیست که هنوز نسخه‌ی 6.1 سیستم عامل اندروید به طور رسمی از سوی شرکت گوگل معرفی و عرضه نشده است. همچنین نسخه‌ی 8.0 رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی با لقب Sense هم هم اکنون وجود خارجی نداشته و آخرین نسخه‌ی موجود آن Sense 7.0 است.

کمپانی گوگل هنوز زمان دقیق عرضه‌ی به روز رسانی اندروید 6.1 را اعلام نکرده، اما ظاهرا این شرکت به سختی در تلاش است تا این نسخه از سیستم عامل اندروید را به بهترین شکل ممکن طراحی و بهینه‌سازی نماید. پیش از این گفته شده بود که پرچمدار سال 2016 اچ‌تی‌سی یا همان HTC Perfume به سیستم روی یک چیپ (SoC) 64 بیتی اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌ای و بسیار قدرتمند مجهز می‌شود و رم آن ظرفیت 4 گیگابایتی داشته و اچ‌تی‌سی این محصول را به اسپیکرهای دوبل و قدرتمند BoomSound تجهیز می‌کند.

در مورد سایر خصوصیات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند هم شایعات متعددی ارائه شده بود. به عنوان مثال در زمانی که گفته شده بود پرچمدار سال 2016 اچ‌تی‌سی با کد HTC X9 شناخته می‌شود، به بهره‌مندی این محصول از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 2K اشاره شده بود. اما پس از آن و در زمانی که گفته شد پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی با لقب HTC O2 یا HTC M10 شناخته می‌شود، به بهره‌مندی این محصول از صفحه نمایشی 6 اینچی اشاره گردید. بنابراین هنوز نمی‌توانیم نسبت به صحت اطلاعات ارائه شده اطمینان داشته باشیم.

همانگونه که می‌دانید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی هم اکنون از نظر شرایط مالی و روند کسب درآمدهای ناشی از فروش گوشی‌های هوشمند خود در یک بحران کامل به سر می‌برد. دلیل اصلی این بحران مربوط به عرضه‌ی پرچمدارانی از سوی این شرکت بوده که از نظر ظاهری و طراحی بسیار شبیه به یکدگیر طراحی شده بودند و تقریبا هیچ نوآوری و تغییر جدیدی در ساختار آن‌ها ایجاد نشده بود. اچ‌تی‌سی چند وقت گذشته از گوشی هوشمند One A9 رونمایی کرد و اطلاعات کنونی به دست آمده نشان می‌دهد که این محصول توانسته فروش مناسبی را به همراه داشته و به نوعی تا جدی کمپانی اچ‌تی‌سی را از بحران ایجاد شده نجات دهد. از اینرو انتظار داریم که اچ‌تی‌سی در طراحی پرچمدار سال 2016 خود این موارد را در نظر گرفته و نهایتا محصولی با ظاهر نسبتا جدید و قابلیت‌های متنوع را روانه‌ی بازار کند.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر