گوشی میان رده اچ تی سی با پردازنده اسنپدراگون 625 در گیک بنچ مشاهده شد

رسانه کلیک - به تازگی 2000 مهندس اچ تی سی به گوگل پیوسته اند؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت تایوانی به دنبال عرضه دستگاه جدیدی به بازار باشد. اخیرا گوشی میان رده اچ تی سی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 625 در گیک بنچ مشاهده شده است.

گوشی میان رده اچ تی سی با پردازنده اسنپدراگون 625 در گیک بنچ مشاهده شد

گوشی میان رده اچ تی سی دارای شماره مدل 2Q5W1 بوده و از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو بهره می برد. اچ تی سی پردازنده اسنپدراگون 625 را برای این محصول میان رده خود در نظر گرفته است.

بسیاری از محصولاتی که دارای شارژدهی بالای باتری هستند، از پردازنده اسنپدراگون 625 بهره می برند که برای مثال می توان به بلک بری KEYone ، بلک بری موشن و موتو Z پلی اشاره کرد؛ بنابراین انتظار می رود که دستگاه جدید اچ تی سی نیز شارژدهی باتری بالایی داشته باشد.

گوشی میان رده اچ تی سی

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 دارای 8 هسته پردازشی بوده و به پردازنده گرافیکی آدرنو 506 مجهز شده است. گوشی جدید اچ تی سی از 3 گیگابایت رم بهره می برد که برای یک دستگاه میان رده مناسب به نظر می رسد. این دستگاه در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 776 شده و در بخش چند هسته ای شاهد کسب امتیاز 3911 توسط آن هستیم.

همانطور که می دانید، به زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 در شهر بارسلونا نزدیک می شویم. بر اساس گزارشات منتشر شده در گذشته، شرکت تایوانی اچ تی سی از پرچمدار آینده خود در این نمایشگاه رونمایی نخواهد کرد ( اچ تی سی از ترس پرچمداران سامسونگ، گوشی U12 خود را در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نمی کند ). به همین علت احتمال معرفی دستگاهی میان رده توسط این کمپانی وجود دارد.

علاوه بر اچ تی سی شرکت های دیگری نیز در این نمایشگاه از پرچمداران آینده خود رونمایی نخواهند کرد که برای مثال می توان به شیائومی و هواوی اشاره کرد ( هواوی P11 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود ).

ارسال نظر