اچ‌تی‌سی به ازای خرید هر گوشی One M9 یک تبلت نکسوس ۹ هدیه داد!

اچ‌تی‌سی در یک اقدام بسیار عجیب هدیه‌ای ویژه را برای خریداران گوشی هوشمند HTC One M9 در نظر گرفت. این کمپانی تایوانی برای مدت زمان کوتاهی یک تبلت نکسوس ۹ را به افرادی که نسبت به خرید گوشی HTC One M9 اقدام کردند هدیه داد.

اچ‌تی‌سی به ازای خرید هر گوشی One M9 یک تبلت نکسوس ۹ هدیه داد!

همانطور که در جریان هستید طی چند وقت اخیر شایعات و خبرهای زیادی در رابطه با گوشی هوشمند HTC 10 منتشر شده که ظاهرا پرچمدار سال ۲۰۱۶ این برند تایوانی است. تیزر مربوط به کنفرانس ویژه اچ‌تی‌سی به منظور رونمایی از این محصول هم ساعاتی پیش منتشر شد. با توجه به اطلاعات مندرج در این تیزر یا دعوتنامه، ظاهرا اچ‌تی‌سی در روز دوازدهم ماه آوریل از پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله با عنوان "پرچمدار اچ‌تی‌سی دوازدهم آوریل رونمایی می‌شود" مطالعه کنید.

اچ‌تی‌سی به منظور رهایی از مشکلات مالی به وجود آمده خود دست به اقدامات جالب توجهی زده است. به عنوان مثال این کمپانی چندی پیش اولین هدست واقعیت مجازی برند خو را معرفی کرد و رسما اعلام کرد که قصد تمرکز بیشتر بر روی این تکنولوژی را دارد. همچنین اچ‌تی‌سی بنا به دلایل خاصی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرد. حال اچ‌تی‌سی در یک اقدام بسیار جالب توجه، شرایط فروش ویژه‌ای را برای گوشی هوشمند HTC One M9 خود در نظر گرفته است.

به گزارش کلیک، شرایط فروش ویژه اچ‌تی‌سی برای گوشی One M10 برای مدت زمان کوتاهی ادامه پیدا کرد. به موجب این فروش ویژه، کمپانی اچ‌تی‌سی یک تبلت نکسوس ۹ را به هر یک از کاربرانی که یک گوشی HTC One M9 را خریداری می‌کردند اهدا کرد. این موضوع در حالی است که نکسوس ۹ گوگل به طور مجزا با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. گوشی هوشمند HTC One M9 هم ۶۴۹ دلار قیمت دارد. بنابراین در صورتی که بخواهید این دو محصول را در شرایط خارج از فروش ویژه اچ‌تی‌سی خریداری نمایید باید مبلغی معادل با ۱۰۴۸ دلار را پرداخت کنید. اما در شرایط فروش ویژه اچ‌تی‌سی تنها با پرداخت مبلغ ۶۴۹ دلار که قیمت یک گوشی One M0 بوده، قادر بودید تا هر دو محصول نامبرده شده را خریداری نمایید.

۱

از آنجایی که استقبال پرشوری از این شرایط فروش ویژه صورت گرفته، کمپانی اچ‌تی‌سی هر فرد را تنها قادر به خرید ۴ گوشی HTC One M9 در شرایط ویژه فروش خود کرد. بنابراین هر فرد تنها قادر بود تا چهار گوشی One M9 را در فروش ویژه اچ‌تی‌سی خریداری کرده و چهار نکسوس ۹ را به عنوان هدیه خرید خود دریافت نماید. این موضوع و شرایط اعمالی از سوی اچ‌تی‌سی بسیار جالب توجه بوده و استقبال کاربران نیز از آن فوق‌العاده بوده است. اگرچه به نظر می‌رسد که در این بین سود حاصل از فروش دو محصول نامبرده شده با قیمت ۶۴۹ دلار بسیار ناچیز باشد، اما در هر حال اچ‌تی‌سی در وضعیتی به سر می‌برد که نیازمند کسب درآمد به شیوه‌های خاصی است. نظر شما در رابطه با این اقدام عجیب اچ‌تی‌سی چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر