به روز رسانی امنیتی ماه نوامبر گوشی One A9 اچ‌تی‌سی ارائه شد

به تازگی آقای مو ورسی (Mo Versi) نایب رئیس بخش مدیریت محصول کمپانی اچ‌تی‌سی در بیانیه‌ای رسما اعلام کرده که به روز رسانی امنیتی گوشی هوشمند One A9 این شرکت همانطور که قول داده شده بود از شب جمعه ارائه می‌شود.به گزارش کلیک، این به روز رسانی علاوه بر اینکه جنبه‌های امنیتی دارد، منجر به بروز پیشرفت‌هایی در عملکرد دوربین دستگاه و عمر باتری آن نیز می‌شود. در حال حاضر که در روز دوشنبه به سر می‌بریم، بسیاری از کاربران گوشی هوشمند One A9 اچ‌تی‌سی در کشورهای مختلف قادر به دانلود و نصب این به روز رسانی از طریق OTA هستند. به بیان دیگر پیغام هشدار مربوط به این به روز رسانی‌ هم اکنون در گوشی هوشمند آن‌ها قابل مشاهده است. با این وجود امکان بررسی ارائه‎‌ی این به روز رسانی و استفاده از آن به صورت دستی نیز وجود دارد که بدین سبب می‌بایست از گوشی هوشمند خود مسیر زیر را دنبال کنید:

به روز رسانی امنیتی ماه نوامبر گوشی One A9 اچ‌تی‌سی ارائه شد

به گزارش کلیک، این به روز رسانی علاوه بر اینکه جنبه‌های امنیتی دارد، منجر به بروز پیشرفت‌هایی در عملکرد دوربین دستگاه و عمر باتری آن نیز می‌شود. در حال حاضر که در روز دوشنبه به سر می‌بریم، بسیاری از کاربران گوشی هوشمند One A9 اچ‌تی‌سی در کشورهای مختلف قادر به دانلود و نصب این به روز رسانی از طریق OTA هستند. به بیان دیگر پیغام هشدار مربوط به این به روز رسانی‌ هم اکنون در گوشی هوشمند آن‌ها قابل مشاهده است. با این وجود امکان بررسی ارائه‎‌ی این به روز رسانی و استفاده از آن به صورت دستی نیز وجود دارد که بدین سبب می‌بایست از گوشی هوشمند خود مسیر زیر را دنبال کنید:

Setting> > About Device> > Updtates

آقای مو ورسی در اظهارات خود گفته: "کاربران نسخه‎‌های آنلاک گوشی هوشمند One A9 اچ‌تی‌سی، به روز رسانی امنیتی ماه نوامبر این محصول نه تنها جنبه‌ی امینیتی داشته بلکه منجر به بهبود عملکرد دوربین و باتری دستگاه شما نیز می‌شود. شما می‌توانید ازجمعه شب نسبت به دانلود این به روز رسانی اقدام کنید." همانطور که مشخص است، این به روز رسانی تنها برای نسخه‌های آنلاک گوشی هوشمند One A9 اچ‌تی‌سی قابل استفاده خواهد بود. هنوز مشخص نشده که کاربران نسخه‌ی لاک این محصول چه زمانی قادر به استفاده از این به روز رسانی می‌شوند. البته پیش از این به روز رسانی‌های مرتبط با محصولات سامسونگ، ال‌جی و سونی طبق روال از پیش تعیین شده‌ی گوگل ارائه شد. حال به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی نیز در قصد دارد که این روال را برای گوشی‌های هوشمند خود در نظر بگیرد.

ارسال نظر