عرضه پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی از نهم ماه می آغاز می‌شود

بنا به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، عرضه رسمی پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی از روز نهم ماه می در بازارهای ایالات متحده آغاز می‌شود. این موضوع در حالیست که هنوز نام تجاری قطعی این محصول را نمی‌دانیم!

عرضه پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی از نهم ماه می آغاز می‌شود

بدون تردید در کنگره جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 تمرکزها بر روی پرچمداران جدید سامسونگ یعنی دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج و پرچمدار جدید ال‌جی یعنی گوشی جی 5 متمرکز خواهد بود. از اینرو دیروز شاهد انتشار اخباری بودیم که خبر از عدم تمایل کمپانی اچ‌تی‌سی به منظور رونمایی از پرچمدارش در رویداد MWC 2016 می‌داد. ظاهرا اچ‌تی‌سی می‌داند که رونمایی از پرچمدار جدیدش در کنگره جهانی موبایل 2016 در کنار گوشی‌های هوشمندی همچون گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و جی 5 می‌تواند منجر به شکست این محصول از نظر جلب توجه عموم افراد شود. در هیمن راستا این برند تایوانی تصمیم گرفته تا گوشی هوشمند جدیدش را طی ماه آوریل و احتمالا در روز یازدهم این ماه و در کنفرانسی اختصاصی معرفی کند. همچنین گفته شد که پرچمدار جدید این شرکت با نامی کاملا متفاوت معرفی می‌شود. بنا به گزارشات به دست آمده، نام این محصول HTC One M10 نخواهد بود اما کلمه One در آن وجود دارد! اما ساعاتی پیش اخباری از سوی منبع @evleaks در توییتر منتشر شد که به زمان عرضه رسمی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در بازارهای ایالات متحده پرده‌برداری کرد.

به گزارش کلیک، منبع @evleaks که پیش از این هم بارها و بارها پتانسیل و توانایی خود در فاش سازی رمز و رازهای شرکت‌های فعال در صنعت موبایل را نشان داده مدعی شده که عرضه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از روز نهم ماه می در بازارهای ایالات متحده آغاز می‌شود. این خبر دقیقا با اخبار دیروز و مرتبط با زمان رونمایی از این محصول منتشر شده بود صدق می‌کند. با این وجود هنوز شرکت اچ‌تی‌سی در قبال این موضوع عکس‌العملی نشان نداده و اشاره دقیقی به زمان مد نظر به منظور رونمایی از پرچمدار جدیدش و عرضه آن نکرده است. همانطور که می‌دانید شرکت اچ‌تی‌سی از نظر مالی در یک بحران عظیم به سر می‌برد. میزان فروش گوشی‌های این برند در سال 2015 ناامید کننده بوده و استقبال کاربران از گوشی هوشمند وان ام 9 این شرکت بسیار ضعیف بوده است. اما اچ‌تی‌سی با رونمایی از گوشی وان A9 توانست مقداری از ضعف‌های مالی خود را جبران کند. دلیل استقبال نسبتا خوب کاربران از گوشی وان A9 هم طراحی و ظاهر متفاوت آن نسبت سری پرچمداران وان ام اچ‌تی‌سی بوده است.

بنابراین انتظار داریم که پرچمدار سال 2016 ا‌چ‌تی‌سی از نظر ظاهری نسبت به نسخه‌های پیشین سری پرچمداران وان ام این برند ظاهر و سبک طراحی کاملا متفاوتی را به همراه داشته باشد. چندی پیش تصویری از این گوشی منتشر شد که خبر از بهره‌مندی آن از ظاهری کاملا مشابه با گوشی وان A9 می‌دادید. بدون تردید اگر پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با ظاهرای کاملا متفاوت معرفی شود میزان استقبال کاربران از آن به مراتب بیشتر از شرایط خواهد بود که دستگاه ظاهری مشابه با گوشی وان A9 داشته باشد. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر