پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در دو نیخه مختلف عرضه می شود

بنا به تازه‌ترین گزاراشات به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد که گوشی هوشمند وان ام 10 (HTC One M10) خود را از نظر تراشه در دو نسخه مختلف عرضه کند.به گزارش کلیک، همانطور که می‌دانید، اچ‌تی‌سی از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و میزان فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت کاهش یافته است. پرچمدار سال 2015 این کمپانی یعنی گوشی وان ام 9 هم نتوانست توجه کاربران را جلب کرده و نهایتا استقبال خوبی از آن به عمل نیامد. یکی از عمده‌ترین دلایل عدم استقبال از این گوشی، بهره‌مند بودن آن از سبک طراحی مشابه با محصولات پیشین اچ‌تی‌سی یا به بیان دیگر عدم ایجاد هیچ نوآوری خاصی در طراحی این محصول بود.

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در دو نیخه مختلف عرضه می شود

به گزارش کلیک، همانطور که می‌دانید، اچ‌تی‌سی از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و میزان فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت کاهش یافته است. پرچمدار سال 2015 این کمپانی یعنی گوشی وان ام 9 هم نتوانست توجه کاربران را جلب کرده و نهایتا استقبال خوبی از آن به عمل نیامد. یکی از عمده‌ترین دلایل عدم استقبال از این گوشی، بهره‌مند بودن آن از سبک طراحی مشابه با محصولات پیشین اچ‌تی‌سی یا به بیان دیگر عدم ایجاد هیچ نوآوری خاصی در طراحی این محصول بود.

بنابراین انتظار داریم که کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در طراحی گوشی هوشمند وان ام 10 خود دقت بیشتری به خرج دهد و این محصول را از نظر سبک طراحی متفاوت‌تر از سایر گوشی‌های سری وان ام خود معرفی کند. پیش از این گفته شد که پرچمدار سال 2016 اچ‌تی‌سی از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام بهره‌مند می‌شود. اما بر اساس تازه‌ترین گزارشات ارائه شده، ظاهرا این محصول از نظر تراشه شامل دو نسخه متنوع خواهد بود.

اخبار مربوط به این موضوع ساعاتی پیش از سوی منبع LlabTooFeR در توییتر منتشر شد. این منبع پیش از این بارها و بارها صداقت خود را در فاش‌سازی اخبار پیش از موعد به اثبات رسانده است، از اینرو به نظر می‌رسد که خبر مربوط به عرضه گوشی وان ام 10 در دو نسخه مختلف هم که از سوی این منبع منتشر شده، قابل باور باشد.

بنا به این گزارش، نسخه‌ای از گوشی هوشمند وان ام 10 که در بازارهای اروپا و آمریکا عرضه می‌شود، به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز خواهد شد. اما نسخه‌ای از این محصول که در بازارهای آسیا عرضه خواهد شد به تراشه‌ای از سری محصولات کمپانی میاتک مجهز می‌گردد. اچ‌تی‌سی پیش از این هم در محصولات متعدد خود از سری تراشه‌های کمپانی مدیاتک استفاده کرده است. برخی از نمونه‌های بارز این محصولات می‌توانند گوشی‌هایی همچون وان ام 9 پلاس (HTC One M9+) و یا وان ام 9 ای (HTC One M9e) باشند.

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، گوشی هوشمند وان ام 10 برای کمپانی اچ‌تی‌سی اولین گوشی خواهد بود که از نظر تراشه شامل دو نسخه مختلف می‌شود. اچ‌تی‌سی پیش از این هیچگاه گوشی‌های هوشمندش را از نظر تراشه شامل نسخه‌های مختلفی نکرده بود. این سبک عرضه محصول بیشتر شبیه به استراتژی است که کمپانی سامسونگ در عرضه پرچمدارانش به کار می‌گیرد. سامسونگ سری پرچمدران گلکسی اس خود را از نظر تراشه در دو نسخه اسنپدراگونی و اگزینوسی عرضه می‌کند.

در این بین هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان معرفی و عرضه گوشی هوشمند وان ام 10 به دست نیامده، اما پیش بینی شده که این محصول در کنگره‌ جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 رسما از سوی اچ‌تی‌سی معرفی شود. همچنین برخی منابع خبری از احتمال عرضه این گوشی در ماه آوریل خبر داده‌اند.

منبع: phonearena

ارسال نظر