به روزرسانی HTC 10، One M9 و One A9 به اندروید نوقا ۷٫۰

شرکت HTC رسما اعلام کرد که سیستم عامل تعدادی از گوشی های خود را در اولین فرصت به اندروید نوقا ۷٫۰ ارتقا خواهد داد.

به روزرسانی HTC 10، One M9 و One A9 به اندروید نوقا ۷٫۰

به گزارش کلیک، درحالی که بسیاری از دستگاه های متعلق به شرکت های مختلف هنوز در صف انتظار برای دریافت اندروید مارشمالو هستند، HTC اعلام کرده است که اندروید ۷٫۰ یا نوقا را برای گوشی های هوشمند HTC 10، One M9 و One A9 عرضه می کند.

گوگل از این سیستم عامل جدید خود در رویداد I/O 2016 در ماه می رونمایی کرد. از آن زمان تا به حال شایعات زیادی در مورد نام آن به وجود آمد تا این که سر انجام این شرکت در روز های گذشته از نام رسمی اندروید ۷٫۰ پرده برداشت و آن را نوقا (نام یک شیرینی) نامید.

مدنی پس از این رونمایی، HTC رسما اعلام کرد که گوشی های One A9، One M9 و HTC 10 این شرکت به اندروید نوقا ۷٫۰ به روز می شوند، ولی زمان ارائه به روز رسانی هنوز مشخص نشده است.

htc_10_rear01

البته اگر شما از یکی از این دستگاه ها استفاده می کنید، باید بدانید که زمان ارائه به روز رسانی بستگی به این دارد که شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی در چه زمانی بتواند به روز رسانی را برای عرضه آماده کند. بعضی از این شرکت ها در حال آماده سازی به روز رسانی اندروید های قدیمی تر از ۷٫۰ هستند، پس ممکن است انتشار به روز رسانی اندروید نوقا ۷٫۰ مدتی طول بکشد.

گفته می شود گوگل برای مقابله با این موضوع در حال فشار آوردن بر شرکت های ارتباطی است تا هر چه سریع تر به روز رسانی را برای دستگاه ها عرضه کنند. همچنین احتمال دارد گوگل گزارشی از این مسئله منتشر نموده و در آن تاخیر هر یک از شرکت های ارتباطی در ارائه به روز رسانی را بررسی کند. این اقدام بسیار مفیدی خواهد بود، چرا که مردم می توانند شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی خود را با توجه به این موضوع و سرعت انتشار به روز رسانی ها توسط آن انتخاب نمایند.

سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۰ از ویژگی های مفید بسیار زیادی مانند بهبود سیستم عامل، قابلیت ذخیره انرژی باتری با استفاده از حالت Doze و تقسیم کردن صفحه بین اپلیکیشن های مختلف و اجرا همزمان آن ها برخوردار است.

ارسال نظر