HTC One M9 مجهز به Marshmallow می شود

فردی که ظاهرا مسئول بود تا در مورد برنامه های آینده کمپانی HTC در توییتر توضیحاتی دهد، پرده از رازی دیگر برداشت.

HTC One M9 مجهز به Marshmallow می شود

به گزارش کلیک،آقای مو ورسی معاون ریاست HTC در بخش فروش محصولات زمانی که در حال پاسخ گویی به سوالی در توییر بود اعلام کرد که اوایل سال آینده ورژن کانادایی اسمارت فون های One M9 این شرکت مجهز به اندروید نسخه مارشمالو می شوند. البته اشاره دقیق تری به اینکه منظور از "اوایل سال آینده" کی خواهد بود، نکردند. ولی آقای ورسی این را هم گفته اند که مدل های One M9 به آندروید 6.0 مجهز می شوند و نه 6.0.1.

زمانی که این بروز رسانی برای کاربران کانادایی فراهم شود، در همین زمان، کاربران آمریکایی قادر خواهند بود اسمارت فون های خود را به نسخه 6.0.1 آپدیت کنند. دیگر محصول این شرکت که امسال عرضه شد One A9 بود که با اندروید پیش فرض 6.0 روانه بازار گردید. پیشتر از رسانه کلیک خبری منتشر کردیم مربوط به اینکه این گوشی ناجی HTC در امسال بود و توانست سود خوبی برای این شرکت به ارمغان بیاورد.

درست چند هفته پیش یکی از سه شرکت بزرگ کانادا با عنوان "Telus Mobililty" اعلام کرد که باید گوشی های هوشمند به روز رسانی شوند. این یعنی گوشی های HTC هم باید زودتر از آنچه گفته شد به اندروید نسخه بالاتر ارتقاء پیدا کنند. بنابراین طبق اعلام HTC، گوشی های One M8 در هفدهم همین ماه میلادی امکان بروز رسانی خود را دارند و گوشی های One M9 می توانند 21 ژاونیه به آخرین نسخه اندروید دست پیدا کنند. البته HTC اعلام کرده است اخبار تکمیلی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. ولی آنچه مسلم است و کاربران دوست ندارند اتفاق بیافتد به تاخیر افتادن این به روز رسانی می باشد. حالا طبق گفته های آقای ورسی که همسو با همین گزارش قبلی است، می توان پیش بینی کرد پرچمدار این کمپانی تایوانی ماه آینده قابل آپدیت شدن باشد.

نمایی از HTC One M9 Gold نمایی از HTC One M9 Gold

آنچه مسلم است دیر یا زود One M9 مجهز به مارشمالو می شود و کاربران می توانند از امکانات جدید آن بهرمند شوند. این نسخه قابلیت پشتیبانی ذاتی از اسکنر اثر انگشت را دارد، سبدی از برنامه های جدید در خود دارد و البته برنامه ای برای صرفه جویی در مصرف باتری که "Doze" نام دارد و این امکان را فراهم می کند که بخش های مختلف گوشی که در حال استفاده از باتری هستند و خود گوشی استفاده نمی شود را می بندد. آخرین نسخه آندروید از رزولوشن صفحه نمایش 4K هم پشتیبانی می کند. اما این ویژگی تنها برای دستگاه هایی قابل استفاده است که واقعا یک صفحه نمایش 4K مانند Xperia Z5 سونی داشته باشد.

منبع: androidheadlines.com

ارسال نظر