خرید HTC توسط گوگل حقیقت دارد؟

رسانه کلیک - مدتی است که موضوع خرید HTC توسط گوگل در رسانه ها خبرساز شده است. حال این شرکت تایوانی قصد دارد روز آینده طی مراسمی، به تمامی شایعات مطرح شده پاسخ دهد.

خرید HTC توسط گوگل حقیقت دارد؟

خرید HTC توسط گوگل خبر خوبی چه برای این شرکت تایوانی و چه برای طرفداران تلفن‌های هوشمند Pixel است. چرا که این برند محبوب تولید گوشی باکیفیتی مانند مدل U11 و هدست واقعیت مجازی Vive را در کارنامه خود دارد و به نظر می رسد ادغام این دو شرکت عرضه محصولات باکیفیتی را به ارمغان بیاورد.

گفته می‌شود گوشی پیکسل ۲ (Pixel 2) ساخت شرکت HTC است. از طرفی، این شرکت در ساخت مدل Nexus 9 در سال ۲۰۱۴ با گوگل همکاری‌هایی داشت.

شایعات در مورد مراسم فردا متفاوت است. برخی می‌گویند این مراسم در ارتباط با بورس اوراق بهادار این شرکت تایوانی است و برخی دیگر می‌گویند در این مراسم از خرید این شرکت توسط گوگل صحبت می‌شود. شایعاتی نیز حاکی از آن است که گوگل در نظر دارد صرفا برخی از سخت‌افزارهای این شرکت را خریداری کند و HTC همچنان به فعالیت خود در صنعت تلفن‌های هوشمند به صورت مستقل ادامه می‌دهد.

علاقه‌مندان به این دو شرکت بزرگ بسیار مشتاق هستند تا ببیند پس از خریداری، این دو شرکت در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند چگونه فعالیت خواهند داشت.

شایان ذکر است؛ گوگل در سال ۲۰۱۱ شرکت موتورولا را خریداری کرد اما این پروژه برخلاف انتظار چندان خوب پیش نرفت و این شرکت در سال ۲۰۱۴ به شرکت لنوو با ۶ برابر قیمت خریداری واگذار شد.

ارسال نظر