تیزر جدید اچ‌تی‌سی از قابلیت پخش صوتی بالای گوشی HTC 10 خبر می‌دهد

کمپانی اچ‌تی‌سی تیزر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن اشاره مستقیمی به واژه "Audio" شده و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که این تیزر از قدرت پخش صوتی بالای گوشی هوشمند HTC 10 خبر می‌دهد.

تیزر جدید اچ‌تی‌سی از قابلیت پخش صوتی بالای گوشی HTC 10 خبر می‌دهد

همانطور که می‌دانید کمپانی‌هایی نظیر ال‌جی و سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 رسما از پرچمداران جدید و سال ۲۰۱۶ خود رونمایی کردند، اما شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در این نمایشگاه از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرد. پس از این اقدام اچ‌تی‌سی، شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار بعدی این شرکت منتشر شد و بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که اچ‌تی‌سی تمایلی نسبت به معرفی پرچمدارش در کنار پرچمدار سایر شرکت‌های بزگی همچون سامسونگ و ال‌جی نداشته است.

اما در هر صورت اچ‌تی‌سی دیروز به طور رسمی تیزر تبلیغاتی را منتشر ساخت و در آم به برگزاری کنفرانسی اختصاصی در روز دوازدهم ماه آوریل خبر داد. این کنفرانس در نیویورک ایالات متحده برگزار می‌شود و به احتمال بسیار زیاد در جریان این کنفرانس شاهد رونمایی رسمی از گوشی هوشمند HTC 10 خواهیم بود. البته هنوز به طور قطعی مشخص نشده که نام پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی چه خواهد بود، اما در هر صورت شایعات منتشر شده حاکی از در نظر گرفتن نام HTC 10 برای این محصول بوده‌اند.

حال و در شرایطی که یک روز از انتشار تیزر تبلیغاتی یا دعوتنامه اچ‌تی‌سی به منظور شرکت در کنفرانس روز دوازدهم ماه آوریل می‌گذرد، شاهد انتشار تیزر دیگری از سوی اچ‌تی‌سی هستیم. در این تیزر به واژه‌ Audio و عدد ۱۰ اشاره مستقیمی شده که دایره‌هایی در آن نمایش داده شده‌اند که شبیه به خروجی اسپیکر گوشی‌های هوشمند هستند. از اینرو کاملا مشخص است که اچ‌تی‌سی با نمایش این تیزر قصد دارد که قدرت پخش صوتی پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند HTC 10 را به رخ بکشد!

به گزارش کلیک، برخلاف شایعاتی که پیش از این در رابطه با عدم بهره‌مندی گوشی HTC 10 به اسپیکرهای BoomSound منتشر شده بود، باید بگوییم که احتمالا این گوشی دقیقا به مجموعه‌ای از این نوع اسپیکرهای قدرتمند مجهز می‌شود. ظاهرا این بار قدرت پخش صوتی اسپیکرهای BoomSound احتمالی به کار گرفته شده در گوشی HTC 10 به مراتب بیشتر از سایر دفعات خواهد بود و به همین سبب اچ‌تی‌سی در تیزری مجزا و پیش از معرفی این محصول بدین موضوع اشاره مستقیمی داشته است.

طبق اخبار و اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده، احتمالا پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی به صفحه نمایشی ۵٫۱۵ اینچی و نوع Super LCD 5 مجهز می‌شود. دوربین اصلی آن احتمالا از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و بسیار قدرتمند تشکیل شده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود. همچنین بدون تردید این گوشی هوشمند از وجود تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره‌مند می‌شود. رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی پیش فرض ۳۲ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری احتمالی گوشی هوشمند HTC 10 محسوب می‌شود.

باید دقت داشته باشید که ر حال حاضر اچ‌تی‌سی به طور رسمی صحت هیچ یک از خصوصیات سخت افزاری فوق را برای پرچمدار جدیدش تایید نکرده و موارد فوق تنها طبق شایعات اخیر منتشر شده خدمت شما عزیزان ارائه شدند. برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با پرچمدار سال ۲۰۱۶ کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی باید تا روز دوازدهم ماه آوریل صبور باشیم. نظر شما در رابطه با تیزر جدید این شرکت چگونه است؟ آیا از تجهیز گوشی هوشمند HTC 10 به اسپیکرهای BoomSound استقبال می‌کنید و یا این امر را چندان جالب و ضروری به شمار نمی‌آورید؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر