پرچمدار اچ‌تی‌سی یازدهم آوریل با نامی جدید معرفی می‌شود

بر اساس تازه‌ترین شایعات منتشر شده، ظاهرا اچ‌تی‌سی پرچمدار جدیدش را در روز یازدهم ماه آوریل و با نامی کاملا جدید معرفی خواهد کرد.

پرچمدار اچ‌تی‌سی یازدهم آوریل با نامی جدید معرفی می‌شود

همانطور که می‌دانید به زمان برگزاری رسمی کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 زمان زیادی باقی نمانده است. این رویداد چیزی در حدود 10 روز دیگر آغاز می‌شود و کمپانی‌های بزرگ فعال در صنعت موبایل در این رویداد شرکت کرده و از تازه‌ترین محصولات و تکنولوژی‌های خود رونمایی می‌کنند. تاکنون مطمئن شدیم که ذو برند کره‌ای ال‌جی و سامسونگ در این رویداد از پرچمداران سال 2016 خود رونمایی می‌کنند. سامسونگ از در نمایشگاه MWC 2016 از دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی خواهد کرد و ال‌جی هم گوشی هوشمند جی 5 خود را معرفی می‌کند. اما یکی دیگر از شرکت‌هایی که پیش بینی می‌شد در این نمایشگاه از پرچمدار جدیدش رونمایی کند، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی بود که ظاهرا برنامه‌ریزی‌های خود را بدین منظور تغییر داده است!

پیش از این شاهد انتشار چند تصویر از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی بودیم. گفته می‌شد که این گوشی به احتمال قریب به یقین با نام اختصاصی HTC One M10 یا همان وان ام 10 معرفی می‌شود. پیش بینی شده بود که اچ‌تی‌سی هم در جریان نمایشگاه MWC 2016 رسما از این گوشی رونمایی کند، اما ظاهرا این برند تایوانی در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرده و قصد دارد که این محصول را طی ماه آوریل رسما معرفی نماید.

به گزارش کلیک، اچ‌تی‌سی احتمالا در روز یازدهم ماه آوریل رسما از پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند و نام این گوشی هم وان ام 10 نخواهد بود. بنا به اطلاعات به دست آمده، ظاهرا نام پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی کله وان (One) را به همراه دارد اما از کلمه M10 تشکیل نمی‌شود و شیوه‌ای جدید در نامگذاری این محصول از سوی اچ‌تی‌سی در نظر گرفته شده است. منبع ارائه کننده این خبر مدعی شده که نام وان ام 10 در واقع نام داخلی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی است و نام تجاری آن نسبت به آن متفاوت خواهد بود. اگربه خاطر داشته باشید طی ماه‌های گذشته ادعا شده بود که شاید پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با نام اختصاصی Perfume معرفی شود، اما اخبار جدید به دست آمده صحت این خبر را نیز تایید نمی‌کنند.

ظاهرا اچ‌تی‌سی برای روز یازدهم ماهآوریل رویداد و کنفرانسی اختصاصی را در نظر گرفته و این کنفرانس در شهر لندن برگزار می‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیات بیشتری در این رابطه و همچنین در رابطه با خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی ارائه نشده، اما انتظار داریم که این محصول از نظر طراحی و مشخصات فنی یک گوشی هوشمند کاملا جدید، قدرتمند و باکیفیت باشد. اچ‌تی‌سی در سال عملکرد فوق‌العاده ضعیفی داشت و استقبال کاربران از پرچمدار سال گذشته این برند تایوانی یعنی گوشی هوشمند وان ام 9 ناامیدکننده بود. حال پرچمدار جدید این شرکت نقشی اساسی در بقاء و افزایش درآمدهای بخش موبایل آن ایفاء می‌کند. از نظر شما برنامه‌ریزی اچ‌تی‌سی به منظور رونمایی از پرچمدار جدیدش در ماه آوریل می‌تواند اقدامی مدبرانه باشد. شاید اچ‌تی‌سی می‌دانید که در هم همه‌ کنگره جهانی موبایل 2016 بیشتری تمرکز بر روی گوشی‌ههای جدید برندهایی همچون سامسونگ و ال‌جی معطوف خواهد بود و رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت در طول این رویداد نمی‌تواند بازخورد مناسبی برای آن داشته باشد. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر