گوشی وان ام 10 اچ‌تی‌سی در ماه مارس معرفی می‌شود

طبق تازه‌ترین خبرهایی که به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی در ماه مارس امسال از گوشی هوشمند وان ام 10 با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی رونمایی می‌کند. با کلیک همراه باشید.

گوشی وان ام 10 اچ‌تی‌سی در ماه مارس معرفی می‌شود

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در سال 2015 از نظر مالی وارد یک بحران اساسی شد و میزان درآمدهای این شرکت در زمینه تولید گوشی فوق‌العاده کاهش یافت. گوشی هوشمند وان ام 9 این شرکت هم که پرچمدار سال 2015 آن بود به هیچ عنوان نتوانست فروش رضایت‌بخشی را به همراه داشته باشد. این موضوع منجر شد که حتی مدیر عامل این کمپانی در نمایشگاه CES 2016 رسما اعلام کند که اچ‌تی‌سی قصد دارد که فعالیت‌های خود را در زمینه تولید و عرضه گوشی کاهش داده و بیشتر بر روی تکنولوژی‌های مرتبط با هدست‌های واقعیت مجازی متمرکز شود.

اما با وجود تمامی این تفاسیر بدون تردید اچ‌تی‌سی امسال ازپرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. پرچمداری که نام رسمی و دقیق آن هنوز مشخص نشده، اما بنا به سنت پیشین ما این محصول را با نام وان ام 10 خطاب می‌کنیم. انتظار داریم که کمپانی اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 به طور رسمی از گوشی هوشمند وان ام 10 رونمایی کند. امروز هم اطلاعاتی از سوی برخی منابع چینی و فروم‌های چینی زبان منتشر شد که حاکی از تایید این خبر بوده است.

1

در کنار این موضوع گفته شده که گوشی هوشمند وان ام 10 اچ‌تی‌سی از نظر ظاهر و سبک طراحی نسبت به سایر نسخه‌های پیشین این محصول کاملا متفاوت خواهد بود. در واقع ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد که با ارائه یک طرح جدید در گوشی وان ام 10 منجر به جلب توجه بیشتر کاربران شده و پرچمداران خود را از معضل یکنواختی سبک طراحی رهایی سازد. همچنین بر اساس تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، گوشی هوشمند وان ام 10 به باتری با توان و ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود و مطمئنا سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام نیز در این محصول به کار گرفته خواهد شد.

پیش از این هم گفته شده بود که گوشی هوشمند وان ام 10 اچ‌تی‌سی از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند خواهد شد و دوربین اصلی آن احتمالا از سنسوری 23 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. به طور کلی هنوز صحت هیچ یک از خبرهای فوق رسما از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی به تایید نرسیده، اما بدون تردید در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند خواهیم بود. به نظر شما آیا ایجاد تغییر در سبک طراحی گوشی وان ام 10 می‌تواند منجر به افزایش فروش آن شود؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر