اسمارت فون HTC U 11 در بنچمارک Geekbench دیده شد

دقیقا ۱ ماه پیش اعلام کردیم که اسمارت فون HTC U 11 در بنچمارک AnTuTu دیده شد. اما حالا خبر رسیده است که این پرچم دار جدید HTC در بنچمارک Geekbench هم دیده شد.

اسمارت فون HTC U 11 در بنچمارک Geekbench دیده شد

به گزارش کلیک ، لیستی از کانفیگ این گوشی در وب سایت AnTuTu منتشر شده که دقیقا همان مشخصات در وب سایت دوم نیز به ثبت رسیده است و شامل استفاده از آخرین و بزرگ ترین پردازنده کوالکام یعنی چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ است. برای این تست، از پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک ۱٫۹ گیگاهرتز استفاده شد.

هم چنین لیست منتشر شده در سایت Geekbench نشان می دهد که این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم بوده و اندروید ۷٫۱٫۱ از پیش بر روی آن نصب شده است. این گوشی توانست امتیاز ۱۹۱۲ را در آزمون های تک هسته ای و امتیاز ۶۱۳۷ را در آزمون های چند هسته ای به ثمر رساند. پرچم دار جدید اچ تی سی در تاریخ ۱۶ می پرده برداری خواهد شد.

دو هفته پیش برای اولین بار موفق شدیم نگاهی به HTC U 11 بیاندازیم. یکی از ویژگی های جدیدی که انتظار می رود بر روی این گوشی شاهد آن باشیم Edge Sense نام دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا با فشار لبه های گوشی برنامه های خاصی را که می خواهند و از پیش تنظیم کردند به راحتی باز کنند. دیگر مشخصات شایعه شده در مورد این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی می باشد که نشان دهنده اهمیت دوربین های سلفی برای اچ تی سی است. از آن جا که اچ تی سی برای گوشی میان رده One X10 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفت، بنابراین می توان انتظار داشت که برای U 11 باتری با ظرفیت بالاتر در نظر بگیرد.

ارسال نظر