اطلاعات لو رفته از گوشی های هوشمند HTC U Ultra و HTC U Play

در ماه پیش کمپانی HTC دعوت نامه ای عجیب به CES ارسال کرد که در این دعوت نامه می توان به کلمه U بزرگی اشاره کرد، حالا زمان آن رسیده است تا راز این U بزرگ HTC فاش شود.

اطلاعات لو رفته از گوشی های هوشمند HTC U Ultra و HTC U Play

به گزارش کلیک ، کمپانی HTC در دعوت نامه ای که برای ارسال به CES 2017 در نظر گرفته بود دست به اقدامی تازه و کمی عجیب زده بود. این کمپانی این بار طراحی این دعوت نامه خود را به صورت رمزی انجام داده بود و ما با رنگ آبی اقیانوسی و یک U بزرگ در صفحه مواجه بودیم. نکته دیگری که در این طراحی به چشم می خورد حرف C آرم HTC به صورت رنگی متفاوت ثبت شده بود. در هر صورت این دستگاه هوشمند پر رمز و راز HTC به احتمال بسیار زیاد و براساس شواهد HTC U Ultra خواهد بود.

اطلاعات لو رفته از گوشی های هوشمند HTC U Ultra و HTC U Play

براساس اطلاعات لو رفته ما شاهد دو دستگاه خواهیم بود که این دو دستگاه به احتمال زیاد در ۱۲ ژانویه رو نمایی خواهند شد. از حواشی که بگذریم اطلاعات لو رفته از این دستگاه ها که توسط Weibo لو رفته است شامل موارد زیر است:

HTC U Ultra که در واقع یک فبلت ۶ اینچی است با شیشه گوریلا گلس عرضه می شود و از استحکام خوبی برخوردار است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است. در صدر این اطلاعات می توانیم به پردازنده این دستگاه اشاره کنیم که از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ بهره برده است. هم چنین CPU این دستگاه نیز ۸ هسته ای است و از پردازنده Adreno 540 نیز بهره برده است. حافظه این دستگاه نیز شامل ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین پشت این دستگاه دوربین دوگانه است که یکی از دوربین ها ۲۴ مگا پیکسلی و دوربین دیگر ۱۳ مگا پیکسلی است. دوربین جلو این دستگاه ۱۶ مگا پیکسلی است که یک دوربین بسیار پرقدرت برای تماس های ویدئویی و عکس های سلفی است. صفحه نمایش بزرگ این دستگاه باتری پر قدرتی را نیز طلب می کند و این دستگاه از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره برده است. حسگر اثر انگشت دستگاه در پشت این گوشی هوشمند قرار دارد.

دستگاه دوم HTC U Play، این دستگاه نیز دارای اطلاعاتی لو رفته از طرف Weibo است. HTC U Play دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. این دستگاه از تراشه MediaTek MT6755 (Helio P10) بهره برده است و CPU دستگاه نیز ۸ هسته ای است. حافظه این دستگاه شامل ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین های پشت و جلو این دستگاه هر دو ۱۶ مگاپیکسلی هستند و از باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری نیز بهره برده است. حسگر اثر انگشت این دستگاه بر روی صفحه و احتمالا بر روی دکمه هوم قرار دارد.

با معرفی پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ باید شاهد این اتفاق باشیم که تمام پرچم داران از قبیل گلکسی S8 مشهور نیز از این پردازنده بهره ببرند، شاید در روزهای آینده شاهد دستگاه ها و اطلاعات لو رفته بیشتری در رابطه با این پردازنده بشنویم.

ارسال نظر