HTC Vive به فناوری ردیاب چشم محیطی تجهیز می شود

شرکت HTC در سال ۲۰۱۶ هدست واقعیت مجازی جدید خود HTC Vive را در بازار عرضه داشت. هدستی که گران قیمت‌ترین مدل در میان دیگر رقبا محسوب شده و برای استفاده آن باید به کامپیوتر متوسطی اکتفا کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

HTC Vive به فناوری ردیاب چشم محیطی تجهیز می شود

به گزارش کلیک - براساس گزارش‌های تازه انتشاریافته، ماه آینده استارتاپ چینی ۷invensun قصد داشته ماژول ردیاب چشم محیطی را با قیمت ۲۲۰ دلار برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive عرضه کند. این در حالی بوده که پیشتر ماژول عملکرد بی سیمی برای Vive منتشر شد و اجازه می‌دهد این هدست به شکل بی سیم عمل کند.

ماژول ردیاب چشم محیطی HTC Vive وارد بازار چین می‌شود اما مدتی بعد باید شاهد عرضه آن در سایر بازارها باشیم. این عرضه در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ صورت خواهد گرفت. نام ماژول مورد اشاره aGlass بوده و ابتدا به شکل محدود در بازار چین پیش فروش می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت تایوانی اطلاعات بیشتری را در دسترس قرار دهد. شایان ذکر بوده که HTC Vive تاکنون توانسته فروشی بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه داشته که در نوع خود بی نظیر است. هر دستگاه این هدست قیمتی ۸۰۰ دلاری داشته و امر خرید آن را توسط عموم افراد دشوار می‌سازد. در اخباری مرتبط نسل بعدی HTC Vive قرار است سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود و با ویژگی‌های جدیدی در مقایسه با نسخه پیشین همراه است.

انتظار می‌رود HTC در ۱۶ می پرچمدار ۲۰۱۷ خود را تحت عنوان HTC U 11 معرفی کرده و مدتی بعد روانه بازار شود. HTC Vive به شکل جداگانه عمل نخواهد کرد زیرا شامل سخت‌افزاری نمی‌شود و باید با اتکا به یک کامپیوتر متوسط اجرای محتوا واقعیت مجازی داشته باشد. تاکنون هدست‌های واقعیت مجازی مختلفی با سخت‌افزار یکپارچه عرضه شدند و امید می‌رود نسل بعدی Vive نیز چنین ویژگی را در خود داشته باشد.

nextpowerup

ارسال نظر