HTC با نمایندگی رسمی به ایران برمی‌گردد

از ۱۵ روزه آینده با پایان تمام کارها با وزرات‌خانه‌های مربوطه، فعالیت رسمی‌ HTC در  ایران طبق قوانین وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با نمایندگی توزیع و گارانتی شرکت سامتل آغاز می‌شود.

HTC با نمایندگی رسمی به ایران برمی‌گردد

به گزارش کلیک، پس از مطرح شدن طرح رجیستری ، برندهای مطرح موبایل و نمایندگی های آن‌ها توجه‌های زیادی را به خود جلب کردند.

این موضوع حتی تا آن‌جا پیش رفت که برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند که به‌جز دو برند چینی و کره‌ای هیچ یک از برندهای گوشی در ایران نمایندگی مستقیم ندارند و دو برند از معروف‌ترین موبایل‌ها شامل سونی و اچ‌‌تی‌سی حتی نمایندگی ندارند.

بر طبق همین خبرهای منتشره آخرین مجوز واردات شرکت پرشین سلوکام قشم، نماینده سابق اچ تی سی در ایران نیز که با نمایندگی غیر مستقیم و از طریق کشور واسطه امارات واردات انجام می‌داد تا نهم اردیبهشت ماه ۹۵ بوده و منقضی شده است.

نیکیتاش گلیکاس مدیر منطقه ای اچ تی سی در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته HTC سه توزیع کننده در ایران داشت اما اکنون دفتر رسمی و نماینده رسمی در ایران دارد.

گلیکاس بیان کرد: تمامی نامه نگاری‌ها در کمپانی اچ‌تی‌سی انجام شده و منتظر تایید سفارت هنگ کنگ هستیم، از ۱۵ روزه آینده با پایان تمام کارها با وزرات‌خانه‌های مربوطه، فعالیت رسمی‌ HTC در ایران طبق قوانین وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با نمایندگی توزیع و گارانتی شرکت سامتل آغاز می‌شود.

مدیر منطقه‌ای اچ‌تی‌سی گفت: پس از امکان‌پذیر شدن نقل و انتقالات مالی، دفتر رسمی HTC را در تهران تاسیس خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر دولت ایران در راستای مبارزه با کالای قاچاق، با جدیت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری می‌کند، پیش از این میزان کالای غیررسمی اچ‌تی سی که به ایران وارد می‌شد از واردات رسمی بیشتر بود که اگرچه آن کالا نیز موبایل اچ‌تی سی‌ است اما برای شبکه و بازار ایران تولید و آزمایش نشده است.

سامان کاویان، مدیرکل اچ‌تی‌سی در ایران، تاکید کرد: شرایط برای امکان‌پذیر شدن تراکنش های مالی در ایران روبه‌بهبود است و تا زمان فراهم شدن این امکان و تاسیس دفتر رسمی HTC در تهران، کارهای تجاری این شرکت در ایران از طریق دفتر حافظ منافع اچ‌تی‌سی در کشور ایران انجام می‌شود.

ارسال نظر