تصمیم هوآوی برای راه‌اندازی سه فروشگاه Experience store در انگلستان

رسانه کلیک - برند هوآوی غول تکنولوژی چینی که اخیرا یک فروشگاه معتبر برای عرضه محصولات پرچم‌دار خود در شانگهای راه‌اندازی کرده است، اعلام کرده که تصمیم دارد سه فروشگاه Experience Store در کشور انگلیس راه‌اندازی کند.

تصمیم هوآوی برای راه‌اندازی سه فروشگاه Experience store در انگلستان

بر اساس اعلام این شرکت، برای بازگشایی این 3 فروشگاه در شهرهای لندن و منچستر قرار است مبلغ 10 میلیون پوند هزینه شود. در صورت راه‌اندازی این فروشگاه‌ها هوآوی اولین برندی خواهد بود که در خیابان High Street لندن صاحب فروشگاه برند خود است. به گفته شرکت هوآوی راه‌اندازی این فروشگاه‌ها باعث به وجود آمدن 100 شغل در انگلیس خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین فروشگاه Experience store قرار است در پارک المپیک لندن در ماه اکتبر سال جاری میلادی راه‌اندازی شود و به دنبال آن فروشگاه خرده فروشی و خدمات پس از فروش این شرکت در شهر منچستر در ماه فوریه سال آینده میلادی یعنی سال 2021 راه‌اندازی و افتتاح شود.

از آنجایی که هوآوی قصد دارد دو فروشگاه در لندن تأسیس کند، فروشگاه دوم خود در لندن را سال آینده میلادی راه‌اندازی خواهد کرد. در حال حاضر شرکت هوآوی در شهرهای ومبلی و لندن مرکز خدمات پس از فروش دارد که در ماه ژوئن سال جاری میلادی این فروشگاه‌ها را راه‌اندازی کرده است.

طبق گفته‌های شرکت هوآوی هدف اصلی از راه‌اندازی فروشگاه‌های Experience Store کمک به مشتریان برای تعامل بیشتر با محصولات برند هوآوی مثل گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، هدفون‌ها، ایرباد، ساعت‌های هوشمند، دستبندهای سلامتی، اسپیکرها و از این دست است.

خبر راه‌اندازی 3 فروشگاه در لندن با سرمایه‌گذاری حدود 10 میلیون پوند بعد از کناره‌گیری انگلستان و ممنوع کردن پروژه این شرکت برای راه‌اندازی شبکه 5G، خبر بسیار مهمی است که بسیاری از خبرگزاری‌ها به انتشار آن پرداخته‌اند.

ممنوعیت ادامه پروژه راه‌اندازی شبکه 5G که قرار بود با کمک و مشارکت شرکت هوآوی در انگلستان انجام شود، از سوی دولت این کشور، خسارت 2 میلیارد دلاری برای اپراتورهای انگلیسی به همراه خواهد داشت. مضاف بر اینکه راه‌اندازی این شبکه در انگلیس با تأخیر چند ساله مواجه خواهد شد.

هوآوی بیش از 2 سال است که در کشور انگلیس مشغول به فعالیت است. انتشار خبرهای مربوط به راه‌اندازی فروشگاه‌های Experience Store هوآوی در انگلیس نشان می‌دهد این شرکت قصد عقب نشینی از بازارهای انگلیس را ندارد.

ارسال نظر