هوآوی در صدد کسب جایگاه دوم بازار گوشی های هوشمند جهان

شرکت هوآوی اعلام کرده است می خواهد تا دو سال آینده با پشت سر گذاشتن اپل، به جایگاه دوم بازار گوشی های هوشمند در جهان برسد.

هوآوی در صدد کسب جایگاه دوم بازار گوشی های هوشمند جهان

به گزارش کلیک، آقای ریچارد هو که مدیر اجرایی بخش کسب و کار و مصرف کنندگان هوآوی است در همین ارتباط به خبرنگار رویترز گفت: ما می خواهیم تا دو سال آینده به دومین تولید کننده گوشی در جهان تبدیل شویم و با پشت سر گذاشتن اپل، در جایگاه دوم در پشت سر سامسونگ که پیشرو در این زمینه است قرار بگیریم.
این شرکت در حال حاضر در جایگاه سوم بازار تولید گوشی های هوشمند در جهان قرار دارد که بدین معنا است که هدفی که هوآوی ترسیم کرده است چندان هم غیرقابل دسترس نخواهد بود؛ اگر چه پشت سر گذاشتن اپل مستلزم کار زیاد و کمی خوش شانسی است.

بر طبق نتایج موسسه آنتالیتیک استراتژی، در حال حاضر هوآوری با در اختیار داشتن ۹ درصد از سهم بازار در سه ماهه گذشته ، مجموعا ۳۳٫۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به مشتریان تحویل داده است؛ بر طبق گزارش این موسسه اپل با در اختیار داشتن ۱۲ درصد سهم بازار توانسته در مدت مشابه ۴۵٫۵ میلیون دستگاه آیفون تولید کند و بالاخره سامسونگ با داشتن ۲۰٫۱ درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند توانسته در سه ماهه گذشته ۷۵٫۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رساند.

هوآوی می تواند با سرمایه گذاری و توسعه تکنولوژی های جدید مثل هوش مصنوعی،واقعیت افزوده و ... فرصت هایی را برای خود به وجود بیاورد تا بر اپل غلبه کند.
مدیران هوآوی بر این امر تاکید دارند که بر جلب اعتماد مشتریان و جلب وفاداری مشتری در دریافت خدمات هوآوی می توانند به این مهم دست یابند چرا که اپل در این زمینه حرکت خارق العاده ای انجام نداده و سامسونگ هم با افتضاح گلکسی نوت ۷ تا حد زیادی این مهم را از دست داده است. اگرچه هم سامسونگ هم اپل قول داده اند سال آینده با قدرت به صحنه رقابت بازگردند و قول استفاده بهتر از گوشی هایی با لبه های خمیده و اسکنرهای قوی اثر انگشت را به طرفداران خود داده اند.

هوآوی در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۶ از جدیدترین محصول خود یعنی mate 9 رونمایی کرد. این گوشی از صفحه نمایش بزرگی بهره می برد که با سخت افزار قدرتمندی همراه شده است. این گوشی از طراحی نسخه پورشه استفاده کرده است و هوش مصنوعی به کار رفته در این گوشی به طور اتوماتیک اپلیکیشن هایی که بیشتر توسط کاربران استفاده شده است را لیست می کند و کار جستجو را برای کاربران آسان می سازد.

ارسال نظر