هواوی اپلیکیشن مشابه اوبر در اروپا را به AppGallery اضافه کرد

رسانه کلیک - شرکت هواوی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی Bolt که رقیب اوبر در اروپا است را به AppGallery گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد. 

هواوی اپلیکیشن مشابه اوبر در اروپا را به AppGallery اضافه کرد

به تازگی اپلیکیشنی مشابه اوبر در اروپا راه‌اندازی شده است که جایگزین ارزان‌تر اوبر به‌ویژه در شهرهایی مانند لندن است. این اپلیکیشن که Bolt نام دارد، اکنون در اپلیکیشن AppGallery در دسترس کاربران هواوی قرار دارد.

ارائه این اپلیکیشن در اپ‌گالری، هم برای هواوی و هم برای این اپلیکیشن سودآور است. با وجود تحریم‌های آمریکا، هواوی هنوز هم سومین تولید‌کننده بزرگ موبایل در اروپا است که ۱۸ درصد از بازار را در دست دارد. گوشی‌های هواوی نیز تاکنون هیچ اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نداشته‌اند. البته کاربران می‌توانستند از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث، این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنند. اما اکنون اپلیکیشن Bolt در AppGallery قرار دارد و کاربران نیازی به نصب فروشگاه ندارند.

اپلیکیشن Bolt در ماه‌های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است؛ به‌طوری که در ماه ژوئن، لقب جذاب‌ترین یونیکورن اروپا را به خود اختصاص داد. این استارتاپ به تازگی ۱۰۰ میلیون یورو سرمایه جذب کرده است که در زمینه‌های تاکسی اینترنتی، اسکوتر برقی و حتی دلیوری غذا از این سرمایه استفاده خواهد شد.

ارسال نظر