شرکت Huawei دستگاه‌های خود را با برند Honor وارد آمریکا می‌کند

سال 2015 برای شرکت چینی Huawei سال مهمی بود. این شرکت ساعت هوشمند اندرویدی زیبایی را در این سال ارائه داد.

شرکت Huawei دستگاه‌های خود را با برند Honor وارد آمریکا می‌کند

Huawei جزو اولین شرکت‌هایی بود که در قالب مدل Kirin 950، یک ساعت هوشمند را بر پایه بورد ARM Cortex-A72 به بازار عرضه کرده و با تولید Nexus 6P به نوعی پرچمدار نسل‌ جدیدی از دستگاه‌های موبایل Nexus شد.

به گزارش کلیک، این شرکت در حال حاضر بر روی عرضه چندین نوع موبایل دیگر کار می‌کند. Huawei مدتی است که بر روی صادرات گسترده دستگاه‌های موبایل به بازار آمریکای شمالی تلاش زیادی کرده و در این زمینه نیز به اقبال چشمگیری دست یافته است. پس چندان هم عجیب نیست که محصولات این شرکت بیش از پیش در رسانه‌های آمریکای شمالی به چشم خورده و قدرت محصولات آن روز به روز بیشتر می‌شود.

وقتی صحبت از کسب‌وکار می‌شود Huawei در این مورد از زیربرندها استفاده می‌کند. Kirin 950 توسط شرکت HiSilicon، یک شرکت طراحی تراشه که کاملا تحت مالکیت Huawei است، طراحی و تولید شد. هرچند سرنوشت Kirin 950 این بود که پایه‌گذار چندین تلفن همراه Huawei باشد، اما این تراشه صاحب زیربرندی است که به نوعی جزو هویت آن نیز محسوب می‌شود. این کار باعث می‌شود تا مشتریان به نام‌های دیگری نیز فکر کنند: Huawei، HiSilicon و Kirin. همین داستان هم در مورد برند Honor صادق است. هوآوی از این برند برای شناساندن گوشی‌های موبایلش استفاده می‌کند.

gsmarena_010

رئیس شرکت Honor، George Zhou، تأیید کرد که گوشی‌های موبایل شرکت Huawei با برند Honor وارد بازار امریکای شمالی می‌شود. Honor قرار است تعدادی از دستگاه‌های کنونی که در بازارهای جهانی در دسترس بوده و نیز برخی از مدل‌هایی که هنوز در حال کار بر روی آنهاست و تا چندی بعد عرضه می‌شوند به این بازار بزرگ ارائه کند. متأسفانه این گفته رئیس Honor با هیچ خبر دیگری همراه نشده است. چیزی که ما می‌دانیم این است که Honor قرار است در نمایشگاه CES که در اواسط ژانویه 2016 برگزار می‌شود شرکت داشته باشد. نه تنها این شرکت در نمایشگاه شرکت می‌کند بلکه خبرها حاکی از آن است که قرار است رونمایی محصولات جدید این شرکت و برنامه‌ آنها برای سال 2016 اعلام گردد.

گوشی‌های هوشمند Honor در مقایسه با رقبای هم‌رده خود که هم‌اکنون در بازار امریکا موجودند از لحاظ سنتی از ارزش قیمتی و کارایی خوب برخوردارند. برای مثال آخرین مدل این برند با نام Honor 7 با قیمتی زیر 400 دلار به فروش رسیده است و از خصوصیاتی نظیر صفحه 5.2 اینچی، وضوح تصویر Full HD، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 935 و حافظه 3 GB برخوردار است. این مدل دارای دوربین عقب 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‌باشد درحالیکه بدنه فلزی است از یک باتری 3100 mAh نیز بهره می‌برد. این امکان وجود دارد که Honor محصولاتش را به صورت مستقیم از طریق وب‌سایتش به دست مشتریان برساند که البته این روش، شکل مرسوم فروش تلفن همراه در بازار آمریکای شمالی می‌باشد. با این حال اگر قرار باشد Huawei به صورت منطقه‌ای بر روی دستگاه‌هایش کار کند، این احتمال وجود دارد که بتواند با چندین اپراتور در داخل ایالات متحده شراکت داشته باشد. در ماه آینده خبرهای بیشتری از این رویداد به دست خواهیم آورد.

ارسال نظر