پرچمدار هوآوی به سنسو دوربین اصلی دوبل مجهز می‌شود

کمپانی هوآوی در سال 2015 پیشرفت فوق‌العاده ای داشته و رسما توانست خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ فروشنده‌ی گوشی هوشمند در دنیا معرفی کند. این شرکت چینی در سال 2015 برای اولین بار توانست رکورد فروش محصولاتش را از مرز 100 میلیون نسخه بگذارند.

پرچمدار هوآوی به سنسو دوربین اصلی دوبل مجهز می‌شود

به گزارش کلیک ، این رکورد تا پیش از این توسط هیچ شرکت چینی ثبت نشده بود. بنابراین هوآوی هم اکنون بعد از سامسونگ و اپل، رسما در صنعت موبایل سومین برند معتبر و بزرگ دنیاست. پرچمدار سال 2015 هوآوی گوشی هوشمند پی 8 (Huawei P8) نام داشت که از ساختاری باکیفیت و عملکردی قابل قبول بهره می برد. اما با انتشار اخبار مربوط به پیشرفت‌های هوآوی در سال 2015، انتظار داریم که این کمپانی چینی برای سال 2016 میلادی تدابیر دقیقی را در نظر داشته باشد. در واقع هم اکنون رقیب‌های اصلی هوآوی دو کمپانی اپل و سامسونگ محسوب می‌شوند، بنابراین اگر این شرکت چینی قصد رقابت با این دو غول بزرگ را داشته باشد می‌بایست با استراتژی‌های عملکردی دقیقی پیش برود. این موضوعات سبب شده که تمرکز کارشناسان و افراد علاقمند به دنیای تکنولوژی به سمت و سوی پرچمدار بعدی هوآوی یعنی گوشی هوشمند پی 9 (Huawei P9) کشیده شود. همگی ما انتظار داریم که هوآوی در طراحی این گوشی تدابیر خاصی را در نظر بگیرد و به نوعی جایگاه خود را به عنوان سومین برند معتبر و بزرگ صنعت موبایل دنیا در طراحی این محصول منعکس کند.

1

پیش از این شایعات و اخبار سیار زیادی در رابطه با گوشی هوشمند هوآوی پی 9 منتشر شده بود. طبق این شایعات، ظاهرا این محصول از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و از نوع AMOLED با وضوح تصویر احتمالی 1440 در 2560 پیکسل یا همان QHD مجهز می‌شود. همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند از سیستم روی چیپ (SoC) کرین 950 خود شرکت هوآوی بهره‌مند خواهد شد که پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را به همراه داشته و پردازنده‌ی گرافیکی آن Mal T880 است. طبق گزارشات به دست آمده، هوآوی پی 8 به اسکنر اثر انشگت کاربر نیز تجهیز خواهد شد و رم آن ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضمنا انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند طی ماه مارس سال 2016 معرفی و عرضه گردد.

اما بر اساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده در رابطه با گوشی هوشمند هوآوی پی 9، ظاهرا این دوربین اصلی این محصول به سنسور دوبلی مجهز خواهد شد. اگرچه هنوز صحت این خبر به تایید نرسیده، اما به نظر می‌رسد که به کار بردن این سبک طراحی در گوشی پی 9 از سوی شرکت هوآوی می‌تواند بازخورد مناسبی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، احتمال دارد که هوآوی نسخه‌ای مجزا از پرچمدار بعدی خود را با نام اختصاصی هوآوی پی 9 ماکس (Huawei P9 Max) نیز معرفی کند که در واقع برادر بزرگ‌تر گوشی پی 9 خواهد بود. گفته شده که گوشی هوشمند پی 9 ماکس هوآوی از صفحه نمایشی 6.2 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسلی بهره‌مند می‌شود و حافظه‌ی داخلی و رم آن نیز به ترتیب ظرفیت‌های 61 و 4 گیگابایتی را به همراه خواهند داشت. اما همانطور که اشاره داشتیم هنوز صحت هیچ یک از اخبار فوق به طور رسمی از سوی شرکت چینی هوآوی به تایید نرسیده‌اند. به نظر شما تجهیز گوشی هوشمند پی 9 هوآوی به سنسور دوربین دوبل تا چه اندازه‌ می‌تواند به روند استقبال کاربران از این محصول کمک کند؟

منبع: gizmochina

ارسال نظر