آغاز عرضه گوشی GX8 هوآوی با قیمت 349 دلار در ایالات متحده

هوآوی به دنبال طرح و برنامه‌ریزی توسعه عرضه محصولاتش در بازارهای ایالات متحده، گوشی هوشمند Huawei GX8 را با قیمت 349 دلار در اختیار مشتریان آمریکایی قرار داد.

آغاز عرضه گوشی GX8 هوآوی با قیمت 349 دلار در ایالات متحده

کمپانی چینی هوآوی که در سال 2015 عملکردی فوق‌العاده عالی داشته و توانست خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ تولید و عرضه کننده گوشی در دنیا معرفی کند، به تازگی اعلام کرده بود که محصولاتش به طور رسمی و تحت پشتیبانی این برند وارد بازارهای ایالات متحده می‌شوند. هوآوی در ماه ژانویه رسما از نام گوشی GX8 پرده‌برداری کرد و عنوان داشت که این محصول از جمله گوشی‌های هوشمندی است که در آینده بسیار نزدیک راهی بازارهای ایالات متحده می‌شود.

به گزارش کلیک، هم اکنون کاربران آمریکایی می‌توانند از طریف سایت رسمی شرکت هوآوی و همچنین سایت Best Buy نسبت به خرید نسخه آنلاک گوشی هوشمند Huawei GX8 اقدام کنند. گوشی هوشمند GX8 از نظر سبک طراحی و مشخصات فنی بسیار شبیه به گوشی هوآوی آنر 5 ایکس (Huawei Honor 5X) طراحی شده، اما جالب است که قیمت آن 150 دلار بیشتر از این گوشی در نظر گرفته شده است. هوآوی هم اکنون نسخه آنلاک گوشی GX8 را با قیمت 349 دلار در بازارهای ایالات متحده عرضه کرده و دستگاه از نظر تنوع رنگی شامل سه نسخه طلایی، نقره‌ای و بژ می‌شود.

1

اما بد نیست که نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های فنی و سخت افزاری گوشی هوشمند GX8 هوآوی نیز بیاندازیم. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و از نوع TFT با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌ می‌برد. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 615 کوالکام بوده و رم دستگاه ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایتی است و دستگاه از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند. دوربین اصلی و سلفی گوشی هوآوی GX8 هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 5.1 آب نبات چوبی است. ضمنا رابط کاربری EMUI 3.1 هوآوی نیز در کنار این سیستم عامل نصب و راه‌اندازی شده است. متاسفانه گوشی هوشمند Huawei GX8 از قابلیت اتصال NFC پشتیبانی نخواهد کرد، اما با این وجود به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز شد که این اسکنر در پنل پشتی دستگاه و درست زیر لنز دوربین اصلی آن واقع شده است. شایان ذکر است که گوشی هوشمند هوآوی GX8 از باتری با توان و ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد.

بنابراین هوآوی همچنان در پی افزایش فعالیت‌هایش در بازارهای ایالات متحده است. این شرکت چینی رسما اعلام کرده که در سال 2016 تمرکز بیشتری بر روی بازارهای داخلی ایالات متحده خواهد داشت و حال در همین راستا، عرضه گوشی هوشمند GX8 خود را در بازارهای این منطقه آغاز کرده است. نظر شما در رابطه با محصولات شرکت هوآوی و آینده این برند چینی در بازارهای ایالات متحده چگونه است؟

منبع: androidauthority

ارسال نظر