پیش‌بینی مشخصات گوشی هوآوی Honor 6X

نام تجاری گوشی‌های آنر هوآوی در میان طرفداران اندروید بسیار محبوب شده است، به خصوص که هوآوی اعلام کرد که بیش از ۱٫۵ میلیون واحد از این گوشی را از زمان عرضه آن به فروش رسانده است.

پیش‌بینی مشخصات گوشی هوآوی Honor 6X

به گزارش کلیک، هوآوی اعلام کرده است که این یکی از دلایلی است که می‌خواهد تولید این سری از گوشی‌ها را ادامه دهد. اگر این اتفاق بیفتد، گوشی جدید آنر هوآوی به یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل خواهد شد.

گوشی معرفی نشده Honor 6X به تازگی در TENAA ( کمسیون تنظیم مقررات کشور چین) دیده شده، بنابراین انتظار می‌رود این گوشی به زودی توسط هوآوی رونمایی شود.

بر خلاف گوشی آنر ۸ ، که به عنوان یک گوشی میان رده با ویژگی های عالی به حساب می‌آمد، گوشی پیش روی Honor 6X یک اسمارت فون با قیمت بسیار مناسب خواهد بود که مشخصات جالبی را در زیر قاب خود پنهان کرده است.

اگر چه هنوز قیمت این گوشی را نمی‌دانیم، اما تینا تایید کرده است که شاهد دو دوربین در پشت این دستگاه خواهیم بود و به احتمال زیاد شاهد یک دوربین سلفی مناسب و معقول هم در جلو.

از آن جا که تینا هنوز مشخصات رسمی از این گوشی منتشر نکرده است، فقط می توانیم فرض کنیم که این گوشی از یک پیکربندی سخت افزاری بهتر نسبت به نسل پیشین خود، Honor 5X، برخوردار است. بنابراین انتظار داریم که Honor 6X شامل یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی باشد که وضوح کامل HD را پشتیبانی می‌کند. هم چنین یک پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۲۵ به همراه ۲ یا ۳ گیگابایت رم به این گوشی قدرت خواهند داد. احتمالا حافظه داخلی گوشی هم ۳۲ گیگابایت خواهد بود که با کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

ما هم چنین می دانیم که این گوشی قیمت مناسب، دارای یک اسکنر اثر انگشت در پشت، دو شیار سیم کارت و قابلیت پشتیبانی از ۴G LTE را دارد. تینا هم چنین اعلام کرد که سیستم عامل پیش فرض به کار رفته بر روی Honor 6X اندروید ۶ مارشمالو خواهد بود.

Honor 6X یک گوشی هوشمند با پوشش فلزی می‌باشد که از طراحی هوشمندانه‌ای برخوردار است. همان طور که قبلا هم اشاره شد، هیچ گونه قیمت یا زمان انتشاری برای این گوشی اعلام نشده است که تینا نیز آن را تایید کرده باشد. اما از آن جا که هوآوی Honor 6X را به تینا برده است، زمان زیادی تا انتشار رسمی آن نمانده است.

بی شک هوآوی دیگر جای خود را در میان کاربران گوشی‌های اندروید باز کرده است. از طرفی این کار را برای این شرکت چینی سخت هم می‌کند، چرا که دیگر نمی‌تواند گوشی‌های ضعیف یا نامطلوب عرضه کند. در واقع این کار ضربه بزرگی به خود این شرکت خواهد بود، که شاید جبران آن به همین سادگی‌ها نباشد. البنه روند صعودی و رشد روز افزون هوآوی احتمال شکست در گوشی‌های این شرکت را رد می‌کند.

ارسال نظر