Honor 9i دارای صفحه نمایش دو و نیم بعدی است/ پرچم‌دار هواوی با رنگ آبی شفقی وارد می‌شود

رسانه کلیک - شرکت هواوی پرچمدار جدید خود، گوشی Honor 9i را طی رویدادی در شهر گوا هند رونمایی کرد.

Honor 9i دارای صفحه نمایش دو و نیم بعدی است/ پرچم‌دار هواوی با رنگ آبی شفقی وارد می‌شود

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وب سایت guidingtech؛ گوشی جدید هواوی از سری مدل های آنر به نام Honor 9i دارای چهار لنز دوربین است و با قیمت ۱۷هزار و ۹۹۹ روپیه کمتر از ۱۰ روز دیگر در فروشگاه اینترنتی Flipkart هند عرضه می‌شود.

Honor 9i اولین گوشی هوشمند این کمپانی با صفحه نمایش ۲٫۵D (دو و نیم بعدی) است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ۸۳ درصد است که باعث می‌شود دستگاه نازک‌تر و صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی آن بزرگ به نظر نرسد.

پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 659 که چهار هسته را با سرعت ۲٫۳۶گیگاهرتز و چهار هسته را با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز تنظیم می‌کند، از دیگر ویژگی‌های آنر ۹i است. این گوشی در رنگ‌های طلایی، آبی شفقی و مشکی کربنی به بازار عرضه می‌شود.

ویژگی‌های فنی گوشی Honor 9i به شرح ذیر است:

صفحه نمایش: Honor 9i دارای یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی (۲۱۶۰ ×۱۰۸۰) با ابعاد ۱۸: ۹

پردازشگر: این دستگاه دارای چیپ ست Hisilicon Kirin 659 هشت هسته‌ای است که با سرعت ۲٫۳۶ گیگاهرتز کار می‌کند. این پردازشگر توسط GPU Mali-T830 MP2 پشتیبانی می‌شود.

دوربین: گوشی Honor 9i دارای دوربین دوگانه در جلو و عقب است. در عقب از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی و در جلو از یک لنز ۱۳مگاپیکسلی بهره می‌برد.

حافظه و ذخیره سازی: گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان از طریق کارت microSD آن را افزایش داد.

باتری: قدرت باتری ۳۳۴۰mAh است که می‌تواند از ۷ ساعت بازی بدون وقفه و ۹ ساعت پخش ویدئو پشتیبانی کند.

سیستم عامل: Honor 9i دارای یک نسخه سفارشی از اندروید ۷ است.

Honor 9i

این گوشی دارای یک قفل برنامه است که می‌تواند برای حافظت از اسناد و فایلهای محرمانه استفاده شود. همچنین یک سنسور اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده که می‌تواند برای گرفتن عکس، فیلم، پاسخ به تماس تلفنی، مرور عکس‌ها، متوقف کردن هشدارها و انجام چندین عمل دیگر استفاده شود.

هواوی امروز یک پاوربانک با قدرت ۱۰۰۰۰ آمپر ساعت را هم عرضه کرد که با قیمت ۲ هزار ۳۹۹ روپیه به فروش می‌رسد. البته کسانی که قبل از ۲۸ اکتبر تصمیم به خرید این دستگاه بگیرند، می‌توانند آن را با پرداخت مبلغ ۱ هزار ۹۹۹ روپیه دریافت کنند.

ماه گذشته اعلام شد که Huawei دومین نام تجاری پرفروش در بازار گوشی‌های هوشمند است که در این رقابت از اپل هم پیشی گرفته و پس از سامسونگ در مقام دوم قرار گرفته است.

ارسال نظر