هواوی از گوشی های honor Note 8 و honor 5 پرده برداشت

شرکت هواوی صبح امروز در پکن از دو گوشی جدید از سری گوشی های honor پرده برداری کرد.

هواوی از گوشی های honor Note 8 و honor 5 پرده برداشت

به گزارش کلیک، گوشی honor Note 8 دارای یک صفحه نمایش غول پیکر ۶٫۶ اینچی است و honor 5 نیز جزو گوشی های میان رده تا پایین رده محسوب می شود.

سری گوشی های honor هواوی، به دلیل مجهز بودن به قابلیت های حرفه ای و داشتن قیمت های بسیار مناسب توانسته اند محبوبیت زیادی در بازار گوشی های هوشمند به دست آورند. دو گوشی حرفه ای دیگر از این سری با نام های honor V8 و honor 8 نیز در اوایل سال جاری رونمایی شد که هر دو دارای دوربین دو گانه پشتی و سخت افزار قدرتمند بودند.

اما فبلت جدید هواوی از پردازنده Kirin 955 بهره می برد و ۴ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 نیز آن را پشتیبانی می کنند. از دیگر مشخصات این فبلت می توان به حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلو گوشی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. اما مهمترین ویژگی این فبلت صفحه نمایش عظیم ۶٫۶ اینچی آن است که دارای رزولوشن Quad HD است.

huawei-honor-note-8-launch-2

طبق ادعای هواوی به دلیل مجهز بودن honor Note 8 به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری، این گوشی به راحتی از پس تامین انرژی صفحه نمایش بزرگ آن بر خواهد آمد و می تواند با هر بار شارژ یک روز کامل نیروی لازم را تامین کند. گوشی honor Note 8 همراه با اندروید مارشمالو ۶٫۰ و جدیدترین نسخه رابط کاربری شخصی هواوی یعنی EMUI 4.1 عرضه می شود.

گوشی دیگر رونمایی شده به نام honor 5 نیز از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره می برد. وظیفه پردازش اطلاعات این گوشی بر عهده یک تراشه ۴ هسته ای و ۶۴ بیتی MT6735P مدیاتک است. پردازنده گرافیکی Mali-T720 و ۲ گیگابایت رم نیز تراشه مدیاتک را برای نیرومند سازی این گوشی همراهی می کنند. این گوشی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلو، باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری و اندروید لالی پاپ ۵٫۱ است.

huawei-honor-note-8-launch-3

اگر در مورد قیمت این گوشی ها بپرسید باید بگوییم که مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی honor Note 8 حدود ۳۴۵ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی ۳۷۵ دلار قیمت گذاری شده است. همچنین قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۴۲۰ دلار تعیین گردیده است. در همین حال گوشی honor 5 دارای قیمت باورنکردنی ۹۰ دلاری است. شرکت هواوی فروش این گوشی ها را از روز ۹ آگوست در چین آغاز می کند ولی هنوز زمان عرضه آن ها به بازار های جهانی مشخص نیست.

ارسال نظر