راه‌اندازی موتور جست‌وجو هواوی در سنگاپور

رسانه کلیک - شرکت هواوی در ماه می سال ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی از موتور جست‌وجو خود به نام Petal Search در سنگاپور رونمایی کرد. 

راه‌اندازی موتور جست‌وجو هواوی در سنگاپور

اپلیکیشن موتور جستت‌وجو هواوی در نسخه بتا خود «هواوی سرچ» نام دارد و با هدف جایگزین شدن با موتورهای جست‌وجو گوگل در گوشی‌های هوشمند هواوی توسعه داده شده است. اکنون این غول فناوری، موتور جست‌وجو خود را در سنگاپور راه‌اندازی کرده است.

علاقه‌مندان به این اپلیکیشن در سنگاپور می‌توانند آن را از طریق AppGallery در گوشی‌های هوشمند هواوی دانلود کنند. شرکت هواوی از زمانی که در ماه می ۲۰۱۹ به دلیل تحریم‌های آمریکا، پشتیبانی گوگل را از دست داد؛ سرویس موبایل و اپلیکیشن‌های مختلفی را برای خود ساخت.

بعد از تقریبا یک سال، این شرکت مجموعه نرم‌افزارهای خود را ساخته است و AppGallery را عرضه کرده است و در نهایت اکنون هواوی سرچ قبل دانلود است.

در حال حاضر همه قابلیت‌های اپلیکیشن جدید در تمام کشورها فعال نیست. با این وجود هواوی تلاش دارد به زودی این موتور جستجو را در مناطق دیگر نیز فعال کند. کاربرانی که آِخرین ورژن EMUI 10 را دارند می‌توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند. در حال حاضر اپلیکیشن از ۴۰ زبان پشتیبانی می‌کند و در ۴۵ کشور و منطقه قابل دسترسی است.

ارسال نظر