گوشی Huawei Mate 10 دارای ۲ مدل آلپس و بلنک است

رسانه کلیک - شرکت هواوی اعلام کرد ۱۶ اکتبر از مدل Huawei Mate 10 رونمایی می‌کند؛ حال شایعات حاکی از آن است که ۳ مدل دیگر  از این سری روانه بازار می‌شود.

گوشی Huawei Mate 10 دارای ۲ مدل آلپس و بلنک است

هواوی به زودی از مدل Mate 10 رونمایی می‌کند و از این سری موبایل‌های هواوی، مدل‌های دیگری نیز ساخته شده که نام‌های موقتی جالبی دارند. برای مثال، مدل استاندارد Huawei Mate 10 را با نام «مارسل» و مدل Mate 10 Pro را با نام بلنک (Blanc) می‌شناسیم. حال شایعاتی پیچیده که بر اساس آن، مدل دیگری نیز روانه بازار می‌شود که فعلاً با نام آلپس (Alps) شناخته می‌شود.

گفتنی است؛ مشخصات «بلنک» و «آلپس» به بیرون درز پیدا کرده است؛ پردازنده مدل بلنک، پردازنده اختصاصی شرکت هواوی، کایرین ۹۷۰ است. این مدل صفحه‌نمایش ۵٫۹۹ اینچ و کیفیت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی دارد. رم آن ۶ و حافظه داخلی آن نیز ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است.

مدل بلنک دارای دوربین‌های دوگانه است که توسط شرکت لایشا طراحی شده و کیفیت تصاویر آن ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسل است. از طرفی، دوربین سلفی این مدل ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد.

ضخامت نوع بلنک، ۷٫۷ میلی‌متر و باتری آن نیز ۴۰۰۰ میلی آمپر است. گفته می‌شود سیستم‌ عامل این مدل، اندروید اوریو است. بلنک از اینترنت LTE Cat نیز پشتیبانی می‌کند. نکته حائز اهمیت مددرباره این مدل این است که این مدل ضد آب و ضد گرد و غبار است.

مدل آلپس نیز همانند مدل بلنک به پردازنده کایرین ۹۷۰ مجهز است با این تفاوت‌ها که صفحه‌نمایش این مدل ۵٫۸۸ اینچ و کیفیت تصویر آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. برخلاف مدل بلنک که نسبت ابعادش ۱۸:۹ است، آلپس نسبت ابعاد ۱۶:۹ دارد. در مقایسه با مدل بلنک، رم این مدل ۴ و حافظه داخلی آن تنها ۶۴ گیگابایت است. قطر ضخامتش نیز از بلنک بیشتر و حدود ۸٫۲۳ میلی‌متر است.

ارسال نظر