ویژگی های ظاهری صفحه‌ نمایش Mate 10 لو رفت!

رسانه کلیک - تنها یک هفته تا رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار هواوی زمان باقی است که تصویر صفحه نمایش Mate 10 فاش شد!

ویژگی های ظاهری صفحه‌ نمایش Mate 10 لو رفت!

هواوی از رسانه‌های متعددی دعوت به عمل آورده تا در مراسم رونمایی از Mate 10 حضور داشته باشند. این مراسم در شهر برلین و در تاریخ ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهر برگزار می‌شود.

عکس‌های لو رفته از این مدل تنها نیمه بالایی صفحه نمایش Mate 10 را نشان می‌دهد که دوربین سلفی، گیرنده و سنسور مجاورتی این مدل در کنار هم قرار گرفته‌اند. گیرنده دیگری نیز در بالای صفحه نمایش این مدل به چشم می‌خورد که کارایی آن هنوز مشخص نیست.

بنابر شایعات اخیر، هواوی چهار مدل Mate 10، Mate 10 Pro، Mate 10 Lite و نسخه اختصاصی Mate 10 Porsche Edition را روانه بازار می‌کند. گفته می‌شود این شرکت مدل Mate 10 Porsche Edition را مناسب مشتریان لوکس‌پسند خود طراحی کرده که نسبت به سایر مدل‌ها قیمت بالاتری نیز دارد.

مدل‌های Mate 10 بر حسب رم و حافظه داخلی قیمت‌های متفاوتی دارند. قیمت این مدل به همراه حافظه داخلی ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی حدوداً ۶۴۷ دلار، حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی حدوداً ۷۳۷ دلار و حافظه داخلی ۲۵۶ و رم ۶ گیگابایتی حدوداً ۸۴۹ دلار است.

هواوی اعلام کرده که Mate 10 را با ۴ نوع حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌کند که مدل گران‌تر آن ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد.

پیش از این، گمانه‌زنی بسیاری در مورد مشخصات این مدل انجام شده بود، اما هواوی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و پردازنده کایرین ۹۷۰ این مدل را تأیید کرده است. این در حالی است که اکنون گفته می‌شود باتری Mate 10 Pro احتمالاً ۴۲۰۰ میلی آمپر است.

از مشخصات دوربین این مدل خبری در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که این مدل دارای دوربین‌های دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی باشد.

ارسال نظر