آیا ظاهر گوشی Huawei Mate 10 کاربران را راضی می‌کند؟

رسانه کلیک - ایوان بلاس (Evan Blass) که برای سال های متمادی گجت ها را پیش از رونمایی‌شان افشا می کند، درباره ظاهر گوشی Huawei Mate 10 توضیح می‌دهد.

آیا ظاهر گوشی Huawei Mate 10 کاربران را راضی می‌کند؟

به گفته وی، Huawei Mate 10 از جلو مانند یک گوشی هوشمند با سایز چشمگیر به نظر می رسد؛ یک صفحه نمایش بزرگ که تقریبا تمام شیشه جلوی Mate 10 را در بر می گیرد، با یک صفحه نمایش نسبتا کشیده که با نسبت ۲:۱ بیشتر شبیه چیزی است که در گوشی های LG G6 و V30 دیده‌ایم.

بلاس در ادامه توضیحاتش گفته است: «انتظار می رفت صفحه نمایش Mate بزرگ باشد، اما این اندازه در مقایسه با گوشی های بزرگی که صفحه ۶٫۳ اینچی دارند، چندان بزرگ محسوب نمی‌شود».

نوار افقی در بالای قاب پشتی گوشی Huawei Mate 10 به خوبی تعبیه شده است که در مدل نقره ای، مانند مدل های آبی و قهوه ای، یک نوار سفید در کنار رنگ متال تیره حسابی جلب توجه می‌کند. رنگ های بکار رفته در مدل نقره‌ای ما را بیشتر یاد Nexus 6P ساخت Huawei می اندازد.

در ادامه تحلیل و بررسی بلاس آمده است؛ برخلاف نکسوس Huawei Mate10 Pro دو دوربین برند Leica با لنزهای Summilux-H 27 میلی متری f/1.6 دارد که یکی از آنها دارای سنسور رنگ و دیگری مانند دیگر نمونه های هواوی از نوع P10 و مونوکروم خواهد بود. سیستم شناسایی اثر انگشت هنوز در مرکز قاب پشتی تلفن به چشم می‌خورد که تجربه ثابت کرده کاربری مناسبی دارد.

ارسال نظر