دوربین Mate 10 مجهز به دریچه دیافراگم F/1.6 است

رسانه کلیک – طبق اطلاعات منتشر شده از سوی هواوی، یکی از لنزهای دوربین Mate 10 دارای دریچه دیافراگم عریض F/1.6 است که در بهبود عملکرد آن در تصویربرداری در محیط‌های کم نور نقش مهمی دارد.

دوربین Mate 10 مجهز به دریچه دیافراگم F/1.6 است

با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از Mate 10 هر روز اطلاعات بیشتری در مورد این پرچم‌دار قدرتمند هواوی منتشر می‌شود. طبق گفته هواوی یکی از لنزهای دوربین دوگانه این گوشی دارای دریچه دیافراگم F/1.6 است که بزرگتر از دریچه دیافراگم F/1.8 لنز دوربین گوشی P10 Plus است. این ویژگی باعث می‌شود دوربین Mate 10 در عکاسی در محیط‌های کم نور عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر گوشی‌ها داشته باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی دارای دوربین دوگانه بوده که از دو حسگر نسل سومی ۲۰ و ۲۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است و هر دو لنز ساخت شرکت Leica هستند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی Full HD، پردازنده Kirin 970 که بر پایه بهره‌مندی از هوش مصنوعی طراحی شده است و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. در ضمن گوشی Mate 10 Pro که دارای صفحه‌نمایش بزرگتری نسبت به Mate 10 است، نیز فردا ۲۴ مهر به‌ همراه Mate 10 رونمایی می‌شود.

چنانچه اطلاعات منتشر شده در مورد Mate 10 صحت داشته باشد، این گوشی به‌ راحتی توانایی رقابت با پرچم‌داران بزرگی همچون آیفون ۸ را دارد؛ زیرا دریچه دیافراگم عریض دوربین این گوشی با اندازه F/1.6، عملکرد آن در تصویربرداری در محیط‌های تاریک را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

شایان ذکر است؛ هواوی با انتشار ویدیویی، برخورداری این گوشی و Mate 10 Pro را از اندروید ۸ Oreo به صورت رسمی تایید کرده است. در ضمن احتمالا هر دو گوشی دارای نسخه جدید رابط‌ کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI هستند.

ارسال نظر