قیمت‌ سری گوشی های Mate 10 پیش از رویداد هواوی لو رفت!

رسانه کلیک - زمان زیادی تا ۱۶ اکتبر و رویداد هواوی باقی نمانده که شایعاتی درباره قیمت سری Mate 10 در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است.

قیمت‌ سری گوشی های Mate 10 پیش از رویداد هواوی لو رفت!

همان‌طور که می‌دانید هواوی قصد دارد ۴ مدل از خانواده Mate 10 را به دوستداران معرفی کند. از ماه‌ها قبل، شایعات بسیاری در ارتباط با مشخصات و قیمت‌های این خانواده در رسانه‌ها دست به دست شده است؛ اما طی جدیدترین و جدی‌ترین نمونه از این شایعات، قیمت سری Mate 10 مشخص شد.

این شایعات که توسط فردی در چین پخش شده، قیمت این مدل‌ها را در بازار چین مشخص کرده است و خبری از قیمت سری Mate 10 در بازار سایر کشورها نیست. با این وجود، به نظر می‌رسد قیمت Mate 10 با رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی حدود ۶۵۳ دلار و مدل دارای رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز ۷۴۵ دلار و قیمت گوشی دارای رم ۶ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز ۸۵۰ دلار باشد.

رم ۶ و حافظه ۶۴ گیگابایتی مدل Mate 10 Pro حدود ۸۳۵ دلار و قیمت رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این مدل حدود ۹۴۲ دلار است. گفته می‌شود این مدل با رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود که قیمت آن احتمالاً ۱۰۴۸ دلار می‌شود.

مدل لوکس این خانواده، پورش دیزاین، تنها با رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن نیز معادل ۱۱۳۹ دلار است که با سایر قیمت‌ها تقریباً برابری می‌کند.

همان‌طور که مشاهده کردید، دو مدل Mate 10 و Mate 10 Pro با رم و حافظه داخلی متفاوت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برخی از مشخصات فنی مدل‌های این خانواده مانند اندازه صفحه‌نمایش، دوربین و پردازنده آن‌ها نیز با هم متفاوت است.

ارسال نظر