گوشی میت ۱۰ پرو حسگر اثر انگشت ندارد/ هواوی باز هم شگفتی آفرید!

رسانه کلیک – موبایل هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به عنوان پرچمداران جدید شرکت هواوی قرار است به زودی معرفی شوند، اما جدیدترین رندهای منتشر شده از گوشی میت ۱۰ پرو حاکی از فقدان حسگر اثر انگشت در این گوشی است.

گوشی میت ۱۰ پرو حسگر اثر انگشت ندارد/ هواوی باز هم شگفتی آفرید!

شرکت هواوی قصد دارد در ماه اکتبر مصادف با اواخر مهر ماه از موبایل‌های جدید هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را به عنوان پرچمداران جدیدش با مشخصات سخت افزاری قدرتمند در کنار بخش نرم افزاری بروز با ویژگی‌هایی برتر نسبت به سایر اسمارت فون‌های پرچمدار بازار معرفی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بخش زیادی از مشخصات فنی و قابلیت‌های پرچمداران جدید هواوی یعنی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو لو رفته است اما در دو تصویر جدید منتشر شده از گوشی میت ۱۰ پرو یک تناقض بزرگ در سیستم امینی دستگاه به چشم می‌خورد.

میت 10 پرو

همانطور که جدیدترین رندهای منتشر شده از سوی وب سایتMobileXpose حکایت دارد، هواوی میت ۱۰ پرو برخلاف شایعات منتشر شده قبلی، فاقد حسگر اثر انگشت و احتمالا استفاده از سیستم امنیتی جایگزینی مانند حسگر اثر انگشت در لبه‌های دستگاه یا سیستم حسگر عنبیه چشم است.

شرکت هواوی تایید کرده است که خانواده پرچمدار جدید این شرکت به گواهینامه IP67 مبنی بر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، صفحه نمایشی ۶ اینچی بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ با کیفیت ۲K، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۲۴ مگاپیکسلی با برند لایکا و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده است. همچنین هواوی تایید کرده است که از تراشه هشت هسته‌ای کایرین ۹۶۰ هواوی برای تامین قدرت پردازش دستگاه استفاده کرده و بر اساس شایعات، برای میت ۱۰، پردازنده کایرین ۹۷۰ را در نظر گرفته است.

میت ۱۰ پرو

مشخصات و قیمت گوشی‌های خانواده میت ۱۰ پرو

  • نسخه اول: ۶ گیگابایت حافظه رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۴۰ دلار
  • نسخه دوم: ۶ گیگابایت حافظه رم +۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۴۰ دلار
  • نسخه سوم: ۶ گیگابایت حافظه رم +۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۰۶ دلار
  • نسخه چهارم: ۸ گیگابایت ر م + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۱۰۹ دلار

گفتنی است؛ هواوی میت ۱۰ لایت به عنوان نسخه میان‌رده خانواده میت ۱۰ به صورت رسمی با ظاهری شبیه به هواوی نوا ۲ پلاس با دوربین اصلی و سلفی دوگانه و پردازنده میان‌رده کایرین ۶۵۹ به صورت رسمی معرفی شده است.

ارسال نظر