جدیدترین عکس Mate 10 Pro به بیرون درز کرد!

رسانه کلیک - در حالی که زمان زیادی به رویداد هواوی باقی نمانده جدیدترین عکس گوشی Mate 10 Pro لو رفته است که به نظر می‌رسد عکس رسمی این شرکت از مدل میت ۱۰ پرو باشد.

جدیدترین عکس Mate 10 Pro به بیرون درز کرد!

هواوی اخیراً اعلام کرده که دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت تولید نمی‌کند و در همین راستا، در تاریخ ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهر، از جدیدترین پرچم‌داران خود رونمایی می‌کند. با اینکه هواوی تلاش بسیاری کرده تا مشخصات موبایل‌هایش به بیرون درز نکند، جدیدترین عکس گوشی Mate 10 Pro هم در دنیای مجازی پخش شد.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی در جدیدترین محصولات خود، از مشخصات فنی قابل قبولی استفاده کرده است. این شرکت در نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود از پردازنده هوشمند کایرین ۹۷۰ و رابط کاربری EMUI ۶ در اندروید اوریو استفاده می‌کند.

Mate 10 Pro

هواوی اخیراً مشخصات مدل Mate 10 Lite را که پیش‌تر در رسانه‌ها پخش شده بود، تأیید کرد. مشخصات مربوط به دو مدل Mate 10 و Mate 10 Pro که تحت نام‌های آلپس و بلانش شناخته می‌شوند نیز در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد، اما این شرکت قصد دارد تا مراسم رونمایی، مشخصات این دو مدل را محفوظ نگه دارد.

گفته می‌شود مدل Mate 10 نسبت ابعاد ۱۸:۹، صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی دارد و وضوح تصویر آن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ است. دوربین‌های دوگانه این مدل ۱۲ و ۲۰ و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسل است که شرکت لایکا آن‌ها را می‌سازد. رم این مدل نیز ۴ گیگابایت و با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ تولید می‌شود.

شایان ذکر است؛ بسیاری از مشخصات مدل Mate 10 Pro نیز همانند مدل Mate 10 است، با این تفاوت که نسبت ابعاد آن ۱۶:۹ بوده و با صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچ و رم ۶ گیگابایتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. احتمالاً هواوی در این مدل، از صفحه‌نمایش Full HD و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه استفاده کرده است.

ارسال نظر