برادران هواوی Mate 10 چه قابلیت‌هایی دارند؟

رسانه کلیک - گوشی Mate 10 در مدل های مختلفی عرضه می‌شود؛ یکی از این مدل ها هواوی Maimang 6 یا میت ۱۰ لایت است که مشخصاتی در قد و قامت یک گوشی هوشمند میان رده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

برادران هواوی Mate 10 چه قابلیت‌هایی دارند؟

همان‌طور که می‌دانید هواوی قصد دارد هفته آینده از جدیدترین سری تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. بازار اخبار و شایعات بسیار داغ است و این بار نوبت به مدل Mate 10 Lite رسیده است. این مدل تاکنون با نام Maimang 6 شناخته شده که البته در بازارهای غربی این مدل را G10 می‌نامیدند. حال پس از گمانه‌زنی بسیار هواوی نام تجاری این مدل را Mate 10 Lite گذاشته است.

بد نیست بدانید مدل Mate 10 که پیش از این با نام «آلپس» شناخته می‌شد، صفحه‌نمایش آمولد ۵٫۹ اینچی دارد که هم با وضوح FHD و هم QHD ساخته شده است. این مدل با سه حافظه داخلی مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که قیمت آن بین ۶۵۰ تا ۸۵۰ دلار است.

مدل Mate 10 Pro که پیش‌ از این به «بلانش» معروف بود، صفحه‌ نمایش آمولد ۶ اینچی دارد و با ۴ حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که قیمت این مدل نیز از ۸۳۵ تا ۱۱۴۰ دلار متغیر است.

سومین مدل، Mate 10 Lite است که با نام Maimang 6 شناخته می‌شود و مدلی میان رده به حساب می‌آید. این گوشی دارای دو دوربین دوگانه است و برخلاف مدل‌های دیگر این خانواده، پردازنده‌اش کایرین ۶۵۹ است.

سایر مدل‌های Mate 10، به پردازنده کایرین ۹۷۰ مجهز بوده و صفحه‌نمایش آن نیز ۵٫۸ اینچ و FHD است. Mate 10 Lite با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری این موبایل را زنده نگه می‌دارد. گفته می‌شود قیمت این مدل در اروپا ۳۷۹ یورو و در آمریکا ۴۵۰ دلار است.

آخرین مدل گوشی Mate 10 که هیچ اطلاعاتی از مشخصات آن در دست نیست، مدل لوکس این خانواده است که مناسب مشتریان گران‌پسند این برند است. تاکنون، علاقه‌مندان، این مدل را با نام «مارسل» می شناختند. گفته می‌شود به احتمال زیاد، مشخصات این مدل لوکس همانند مدل Mate 10 Pro است.

ارسال نظر