گوشی میت 8 هوآوی از نهم دسامبر عرضه می‌شود

کمپانی چینی هوآوی امسال از گوشی‌های هوشمند متعددی رونمایی کرد.این کمپانی سیر صعودی شایان ملاحظه‌ای را طی می‌کند و به نوعی اثبات کرده که محصولاتش محصولاتیکاملا ثابل اطمینان و باکیفیت هستند.

گوشی میت 8 هوآوی از نهم دسامبر عرضه می‌شود

از جمله محصولات برتری که در سال 2015 از سوی کمپانی هوآوی معرفی شدند، می‌توان به گوشی هوشمند 5.5 اینچی میت اس (Mate S) و نکسوس 6 پی (Nexus 6P) اشاره داشت. در واقع همکاری گوگل و هوآوی به منظور تولید نکسوس 6 پی مهر تاییدی بر کیفیت ساخت و عملکرد شرکت هوآوی محسوب می‌شود. پس از عرضه‌ی این گوشی هوشمند هم مشخص شد که به واقع هوآوی پتانسیل بالایی در عرصه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند دارد.

1-Huawei Mate 8

اما هوآوی طی ماه گذشته از گوشی هوشمند دیگری با نام اختصاصی میت 8 (Huawei Mate 8) نیز رونمایی کرده بود. عرضه‌ی این محصول هنوز آغاز نشده، اما بر اساس تازه‌ترین اظهارات آقای هی گنگ (He Gang) مدیر عامل شرکت هوآوی، ظاهرا عرضه‌ی رسمی این گوشی هوشمند از روز نهم ماه دسامبر آغاز می‌شود. آقای گنگ همچنین اشاره داشته که گوشی هوشمند میت 8 هوآوی از نظر کیفیت ساخت محصولی فوق‌العاده است و تولید آن در هر ماه به یک میلیون نسخه خواهد رسید. شایان ذکر است که نسخه‌ی پیشین این محصول یعنی گوشی هوشمند میت 7 هوآوی توانسته بود طی مدت زمان یک سال، 7 میلیون نسخه به فروش برسد. ظاهرا شرکت چینی هوآوی انتظار دارد که فروش گوشی هوشمند میت 8 این شرکت بسیار بیشتر از 7 میلیون نسخه در سال باشد که البته این موضوع چندان هم دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

گوشی هوشمن میت 8 هوآوی از سیستم روی یک چیپ (SoC) جدید و اختصاصی این شرکت چینی با نام کرین 950 (kirin 950) بهره‌مند خواهد شد. طبق بررسی‌های انجام شده، مشخص گردید که این گوشی و تراشه‌ی کرین 950 آن در بمچمارک AnTuTu قادر به ثبت امتیازی معادل با 94250 بوده‌اند.

2-Huawei Mate 8

حال بهتر است نیم نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های گوشی هوشمند میت 8 هوآوی بیاندازیم. این محصول از صفحه نمایشی 6 اینچی و از نوع LCD با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسلی بهره‌مند خواهد بود. از نظر ظرفیت حافظه‌ی داخلی و رم، این محصول در دو نسخه‌ی متنوع عرضه خواهد شد. نسخه‌ی پایه‌ای آن از رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و ظاهرا قیمتی در حدود 470 دلار خواهد داشت. در سمت مقابل نسخه‌ی بهره‌مند از رم 4 گیگابایتی این محصول از حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود و قیمت آن معادل با 1075 دلار در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند میت 8 هوآوی هم به ترتیب ار سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. سنسور دوربین اصلی این گوشی سنسور IMX298 کمپانی سونی با دیافراگم F2.0 بوده و سنسور دوربین سلفی آن سنسور IMX179 همین شرکت و با دیافراگم F2.4 است. ضمنا باتری به کار گرفته شده در این محصول هم ظرفیت و توانی معادل با 4000 میلی آمپر ساعت را ارائه خواهد کرد.

همانطور که اشاره کردیم، فروش رسمی این گوشی هوشمند از روز نهم ماه دسامبر آغاز می‌شود. بنابراین اگر تمایل به خرید هر یک از نسخه‌های این گوشی دارید، می‌توانید به زودی نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

منبع: phonearena

ارسال نظر