میت‌بوک هوآوی با پردازنده Core M و ویندوز 10 معرفی شد

هوآوی در کنفرانس نمایشگاه MWC 2016 خود به طور رسمی از اولین محصول هیبریدی مبتنی بر ویندوز 10 خود با نام اختصاصی میت‌بوک (MateBook) رونمایی کرد.

میت‌بوک هوآوی با پردازنده Core M و ویندوز 10 معرفی شد

شایعات زیادی در رابطه با تبلت ویندوزی و هیبریدی جدید هوآوی با نام اختصاصی میت‌بوک شنیده بودیم. حال شاهد رونمایی رسمی از این تبلت هستیم. میت‌بوک هوآوی تبلیتی هیبریدی و مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت است که از صفحه نمایشی 12 اینچی و نوع LCD با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد. گفته شده که روشنایی صفحه نمایش این تبلت به 400 نیت می‌رسد. این تبلت به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز بوده و ظاهری فوق‌العاده شیک را شامل می‌شود.

همانطور که پیش بینی شده بود تبلت هیبریدی میت‎‌بوک هوآوی به قلم نوری اختصاصی با نام میت پن (Mate Pen) مجهز شده که حساسی فوق‌العاده بالایی دارد. هوآوی مدعی شده که صفحه نمایش این تبلت بیش از 84 درصد از فضای پنل جلویی دستگاه را در برمی‌گیرد. بنابراین همانگونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ضخامت لبه‌ها یا حاشیه‌های بدنه این تبلت بسیار باریک است. این امر سبب شده که ظرافت طراحی و زیبایی دستگاه به شکل ویژه‌ای افزایش یابد.

5

به گزارش کلیک، تبلت هیبریدی میت‌بوک از پردازنده Core M بهره می‌برد و از نظر رم شامل دو نسخه 4 و 8 گیگابایتی خواهد شد. این محصول از نظر حافظه داخلی نیز شامل سه نسخه متنوع 128، 256 و 512 گیگابایتی نوع SSD می‌شود. باتری به کار گرفته شده در این تبلت یک باتری 33.7 وات ساعتی است که هوآوی مدعی شده به راحتی تا 9 ساعت توان شارژدهی مداوم را برای دستگاه ارائه می‌کند. ضمنا هوآوی اشاره کرده که به موجب بهره‌مندی این محصول از تکنولوژی شارژ سریع، باتری آن ظرف مدت زمان 60 دقیقه بیش از 60 درصد شارژ شده و در مدت زمان 2.5 ساعت فول شارژ می‌شود.

تبلت هیبریدی میت‌بوک هوآوی از سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره‌مند است و سنسور دوربینی به عنوان دوربین اصلی آن در نظر گرفته نشده است. ضمنا پردازنده Core M این تبلت هم شامل نسخه‌های متنوعی می‌شود که از M3 تا M7 گستردگی انتخاب دارند. تبلت میت‌بوک هوآوی به پورت اتصال USB Type C مجهز بوده و از پورت‌های اتصال HDMI، VGA و اترنت نیز بهره‌مند است. متاسفانه در حال حاضر اشاره‌ای به زمان دقیق عرضه این تبلت و قیمت آن نشده است، اما احتمالا به زودی شاهد عرضه رسمی این تبلت زیبا در بازارهای ایالات متحده و اروپا خواهیم بود.







منبع: phonearena

ارسال نظر