هوآوی از تبلت MediaPad M2 با تراشه کرین 930 رونمایی کرد

کمپانی چینی هوآوی در نمایشگاه CES 2016 از تبلت جدید خود با نام MediaPad M2 رونمایی کرد. این تبلت از صفحه نمایشی 10.1 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی بهره می‌برد.

هوآوی از تبلت MediaPad M2 با تراشه کرین 930 رونمایی کرد

تبلت جدید مدیاپد ام 2 هوآوی از رم 2 گیگابایتی بهره‎‌مند بوده و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه کرین 930 هوآوی است. تراشه کرین 930 از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز بهره می‌برد. دوربین اصلی تبلت جدید هوآوی از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن متشکل از سنسوری 2 مگاپیکسلی است.

هوآوی اعلام کرده که این تبلت از نظر قابلیت‌ اتصال در نسخه‌های متنوع وای‌فای و با قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE 4G عرضه خواهد شد. ضمنا دکمه‌ فیزیکی به کار گرفته شده در پنل جلویی این محصول احتمالا نقش اسکنر اثر انشگت آن را نیز ایفا می‌کند.

هوآوی ضمن رونمایی از تبلت جدید خود اشاره کرده که این محصول از نظر حافظه داخلی در دو نسخه متنووع با ظرفیت‌های 16 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و هر یک از آن‌ها به ترتیب قیمتی برابر با 375 و 482 دلار را خواهند داشت. همچنین باتری این تبلت ظرفیت و توان 6660 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند که توانی بسیار عالی برای یک تبلت 10.1 اینچی محسوب می‌شود.

منبع: gizmochina

ارسال نظر