هوآووی D8 احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد

کمپانی چینی هوآوی که طی چند سال اخیر و به ویژه در سال 2015 میلادی عملکردی فوق‌العاده را از خود به ثبت رساند، ظاهرا برای سال 2016 برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را انجام داده است.این شرکت که هم اکنون سومین کمپانی بزرگ عرضه‌ کننده‎ی گوشی در دنیا محسوب می‌شود در سال 2016 باید به طور مستقیم با محصولات شرکت اپل و سامسونگ وارد رقابت شود. در همین راستا به تازگی آقای هی یانگ (He Gang) رئیس شرکت چینی هوآوی اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد در سال 2016 میلادی تعداد بیشتری گوشی هوشمند رده بالا یا پرچمدار را به بازار عرضه کند. در این میان یکی از این گوشی‌های هوشمندی که انتظار داریم در سال 2016 شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم، گوشی هوآوی دی 8 (Huawei D8) است.

هوآووی D8 احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد

این شرکت که هم اکنون سومین کمپانی بزرگ عرضه‌ کننده‎ی گوشی در دنیا محسوب می‌شود در سال 2016 باید به طور مستقیم با محصولات شرکت اپل و سامسونگ وارد رقابت شود. در همین راستا به تازگی آقای هی یانگ (He Gang) رئیس شرکت چینی هوآوی اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد در سال 2016 میلادی تعداد بیشتری گوشی هوشمند رده بالا یا پرچمدار را به بازار عرضه کند. در این میان یکی از این گوشی‌های هوشمندی که انتظار داریم در سال 2016 شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم، گوشی هوآوی دی 8 (Huawei D8) است.

به طور کلی اولین اخبار و شایعات مربوط به گوشی هوشمند هوآوی دی 8 از ماه نوامبر سال 2014 منتشر شد، چرا که نام این گوشی در لیست محصولات آینده‌ی شرکت چینی هوآوی ارائه شده بود. اما تا به امروز خبری از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند نبود و برخلاف آن، هوآوی از گوشی میت 8 خود که در کنار این محصول از آن نامبرده شده بود؛ رونمایی کرد. بنابراین و با توجه به اظهارات جدید آقای یانگ، پیش بینی شده که در سال 2016 هوآوی در کنار پرچمدار جدید خود یعنی گوشی هوشمند پی 9 (Huawei P9) از گوشی هوشمند رده بالای Huawei D8 نیز رونمایی کند.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی منابع خبری چینی زبان ارائه شده، ظاهرا گوشی هوشمند هوآوی دی 8 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره‌ می برد که توسط پنل سافایر از آن محافظت به عمل می‌آید. همچنین گفته شده وضوح تصویر صفحه نمایشی 5.5 اینچی این محصول 1440 در 2560 پیکسل یا QHD خواهد بود. هوآوی دی 8 احتمالا به سیستم روی چیپ (SoC) کرین 960 هوآوی مجهز شده و رم آن ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه خواهد کرد. همچنین پیش بینی شده که قیمت این محصول در حدود 775 دلار در نظر گرفته شود و سایر خصوصیات و ویژگی‌های آن نیز در حد و اندازه‌ی یک پرچمدار اندرویدی در سال 2016 باشد.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که هوآوی از قبل برای سال 2016 برنامه‌ریزی دقیقی داشته است و قصد دارد که با افزایش کیفیت و کمیت محصولات خود در این سال میلادی به رقابت مستقیم با دو شرکت اپل و سامسونگ بپردازد. در این بین مطمئنا گوشی‌های پرچمداری همچون هوآوی پی 9 و هوآوی دی 8 نقش اساسی در تحقق بخشیدن به اهداف این شرکت چینی ایفا می‌کنند. به نظر شما آیا هوآوی می‌تواند در سال 2016 به روند پیشرفت‌های عالی خود ادامه دهد؟ آیا این کمپانی چینی پتانسیل لازم به منظور رقابت با دو غول صنعت موبایل یعنی اپل و سامسونگ را دارد؟

منبع: phonearena

ارسال نظر