گوشی جدید هوآوی بااسکنر اثر انشگت تاییده‌ی TENAA دریافت کرد

به تازگی گوشی هوشمند جدیدی از سری محصولات برند هوآوی با کد اختصاصی KIW-AL20 تاییده‌ی سازمان TENAA را دریافت کرد.

گوشی جدید هوآوی بااسکنر اثر انشگت تاییده‌ی TENAA دریافت کرد

به گزارش کلیک ،اطلاعات ارائه شده از سوی این سازمان حاکی از این است که گوشی هوشمند جدید هوآوی از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن احتمالا تراشه‌ی کرین 950 هوآوی خواهد بود، چرا که سازمان TENAA اعلام کرده پردازنده‌ی مرکزی این هشت هسته‌ای و با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز است.

این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی بهره‌مند می‌شود و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه خواهد کرد. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیت 32 گیگابایی را به همراه دارد، متاسفانه هیچ اشاره‌ای به توانایی یا عدم توانایی پشتیبانی این گوشی از حافظه‌ی جانبی نشده است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند.

1

سازمان TENAA اعلام کرده که ابعاد کلی بدنه‌ی این محصول 8.15 در 76.3 در 151.3 میلیمتر بوده و وزن آن 158 گرم است. بدنه‌ی این گوشی از مواد فلزی ساخته شده و در پنل پشتی آن و درست زیر لنز دوربین اصلی دستگاه، اسکنر اثر انشگت کاربر محصول لحاظ شده است. همچنین دقت کردن در دو تصویر ارائه شده از سوی سازمان TENAA می‌توان تشخیص داد که دکمه‌های پاور و افزایش و کاهش صدای (Volume) این گوشی در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه شده‌اند. گفته شده که در تصویر دیگری که از سوی این منبع منتشر شده، دو شیار هم در لبه‌ی سمت چپ این گوشی قابل مشاهده است که احتمالا یکی از آن‌ها مربوط به شیار اتصال سیم کارت بوده و دیگری می‌تواند شیار اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD) باشد.

2

گوشی هوشمند جدید و 5.5 اینچی کمپانی هوآوی از قابلیت LTE 4G پشتیبانی به عمل آورده و احتمالا از نظر تنوع رنگی شامل سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی می‌شود. در این بین برخی از کارشناسان معتقدند که این گوشی هوشمند همان گوشی هوآوی Honor 7 Plus خواهد بود. برخی دیگر از کارشناسان هم عقیده دارند که این گوشی هوشمند نسخه‌ای مجزا و ارتقاء یافته از گوشی Honor 5X محسوب می‌شود. در هر صورت هنوز مشخص نیست که نام تجاری و رسمی این گوشی چه خواهد بود، اما مطمئنا در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

منبع: fonearena

ارسال نظر