نگاهی به نوآوری های Nova 2 Plus / فناوری بر بال تکامل

<p>رسانه کلیک - هواوی Nova 2 plus جدیدترین موبایل میان‌رده شرکت هواوی دارای فناوری و تکنولوژی‌های به روز و خاصی است که باعث شده تا نسبت به سایر موبایل‌های میان‌رده برتر باشد. در ادامه با کلیک همراه باشید تا به نوآوری های Nova 2 plus نگاهی داشته باشیم.شرکت چینی هواوی، دومین غول صنعت موبایل جهان در خرداد ماه سال جاری از تلفن هوشمند میان‌‎رده جدیدی از خانواده نوا با نام هواوی Nova 2 plus رونمایی کرد. این موبایل هوشمند علاوه بر ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل‌های پرچمدار دارای ظاهر بسیار زیبای و قیمت اقتصادی است که باعث شده تا هواوی Nova 2 plus دارای ارزش خرید بالایی باشد و به عنوان بهترین موبایل میان‌‎رده بازار ایران شناخته شود. از جمله ویژگی‌های کلیدی هواوی Nova 2 plus باید به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت‌های متنوع و حرفه‌ای برای ثبت تصاویر با کیفیت و زیبا، کیفیت صدای عالی همراه با چیپ های فای برای لذت بردن از موسیقی،عملکرد بی‌نظیر و اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی بدون کندی سرعت و لگ، دوربین عکاسی دوگانه حرفه‌ای با لنزهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی ، طراحی منحصر به فرد و زیبا با بدنه تمام فلزی و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 در بخش نرم افزاری اشاره داشت. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیو معرفی نوآوری‌های Nova 2 plus را مشاهده کنید.</p>

نگاهی به نوآوری های Nova 2 Plus / فناوری بر بال تکامل

شرکت چینی هواوی، دومین غول صنعت موبایل جهان در خرداد ماه سال جاری از تلفن هوشمند میان‌‎رده جدیدی از خانواده نوا با نام هواوی Nova 2 plus رونمایی کرد. این موبایل هوشمند علاوه بر ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل‌های پرچمدار دارای ظاهر بسیار زیبای و قیمت اقتصادی است که باعث شده تا هواوی Nova 2 plus دارای ارزش خرید بالایی باشد و به عنوان بهترین موبایل میان‌‎رده بازار ایران شناخته شود.
از جمله ویژگی‌های کلیدی هواوی Nova 2 plus باید به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت‌های متنوع و حرفه‌ای برای ثبت تصاویر با کیفیت و زیبا، کیفیت صدای عالی همراه با چیپ های فای برای لذت بردن از موسیقی،عملکرد بی‌نظیر و اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی بدون کندی سرعت و لگ، دوربین عکاسی دوگانه حرفه‌ای با لنزهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی ، طراحی منحصر به فرد و زیبا با بدنه تمام فلزی و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 در بخش نرم افزاری اشاره داشت. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیو معرفی نوآوری‌های Nova 2 plus را مشاهده کنید.

ارسال نظر