چرا دوربین سلفی نوا ۲ پلاس شهرت جهانی پیدا کرد؟

رسانه کلیک - گوشی نوا ۲ پلاس با قابلیت های ویژه خود مدتی است به بازار ایران عرضه شده است. این گوشی ویژگی هایی دارد که حتی در حال حاضر در گوشی های پرچم‌دار بازار هم دیده نمی شود.

چرا دوربین سلفی نوا ۲ پلاس شهرت جهانی پیدا کرد؟

یکی از ویژگی های این مدل که تاکنون در هیچ گوشی در بازار ایران وجود نداشته است دوربین سلفی آن است.

بر مبنای رویه رایج تولید کنندگان تلفن همراه، همواره کیفیت دوربین سلفی گوشی ها از کیفیت دوربین اصلی آنها کمتر است. بر همین مبنا معمولاً انتظار کاربران هم به همین صورت شکل گرفته است، ولی کاربرانی که علاقمند به گرفتن عکس های سلفی هستند، از این امر رنج می برند. شرکت هواوی با عرضه گوشی نوا ۲ پلاس این قاعده را به نفع کاربران نقض کرده است!

عکس های گرفته شده با دوربین سلفی نوا۲پلاس از تراکم ۲۰ مگاپیکسل بهره می برد که این رقم برای دوربین سلفی تاکنون در هیچ گوشی در بازار وجود نداشته است. در دوربین سلفی نوا۲پلاس علاوه بر کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی، زاویه لنز هم ۸۵ درجه است و این بدان معناست که شما می توانید با در دست گرفتن گوشی در دستانتان، سوژه های بیشتری را در کادر عکس خود در مقایسه با گوشی هایی که زاویه کمتری دارند، جای دهید که این امر به شما این امکان را می دهد که برای گرفتن سلفی هایی که افراد زیادی در آن قرار دارند لزوماً به منوپاد نیاز نداشته باشید.

اندازه پیکسل های این دوربین هم ۱٫۰ µm است که امکان جذب نور مناسبی را برای عکاسی در محیط های کم نور به شما می دهد. به علاوه برای محیط های کم نور هم امکان دیگری برای این دوربین سلفی در نظر گرفته شده است و آن نور سفید رنگ مانیتور هنگام عکاسی سلفی است که موجب می شود صورت سوژه ها شفاف تر به نظر برسند.

علاوه بر امکانات سخت افزاری این دوربین، هواوی امکانات نرم افزاری قابل توجهی هم برای زیباتر کردن و بهینه سازی کیفیت سلفی ها در nova 2 plus پیش بینی کرده است که از جمله آن می توان به Beauty Mode اشاره کرد. با فعال کردن این امکان، صورت سوژه های حاضر در عکس های سلفی به شکل قابل توجهی زیبا می شوند. این امکان تا ۱۰ درجه قابلیت تنظیم دارد. علاوه بر حالت زیبایی، امکان عکاسی با نشان دادن کف دست، با لبخند سوژه و حتی با صدای سوژه ها هم در این دوربین پیش بینی شده است.

از قابلیت های دیگر این دوربین سلفی می توانیم به امکان عکاسی پانوراما و عکاسی در حالت فیلم برداری اشاره کنیم.

علاوه بر دوربین سلفی، هواوی در گوشی نوا ۲ پلاس برای دوربین اصلی از لنز دوگانه بهره گرفته که در آن بخش هم قابلیت های این گوشی برای کاربران در سطح قابل قبولی است.

ارسال نظر