گفتگوی آنلاین و مستقیم کاربران ایرانی با کارشناسان هوآوی

رسانه کلیک - با توجه به اهمیت شرکت هوآوی به خدمات پس از فروش و جلب رضایت کامل مشتریان ایرانی در هنگام بهره گیری از محصولات این شرکت، هم اکنون امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آن لاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در گوشی های خودشان فراهم شده است.

گفتگوی آنلاین و مستقیم کاربران ایرانی با کارشناسان هوآوی

هوآوی به عنوان اولین برند در بازار تلفن همراه ایران، چنین سطح خدماتی را برای کاربران خود فراهم آورده است. این راه حل با بالاترین استاندارد فنی و سریع ترین حالت، بهترین راهنمایی ها را در تمامی زمینه های مرتبط با محصولات، خدمات، گارانتی، نمایندگی ها و... در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.

امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در گوشی های هوآوی از طریق نرم افزار HiCare که به صورت پیش فرض در همه آنها نصب شده است، در دسترس کلیه کاربران هوآوی قرار دارد. با بهره گیری از امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در این نرم افزار، به صورت ۲۴ ساعته، کاربران حتی در ایام تعطیل می توانند با کارشناسان هوآوی به صورت مستقیم و آن لاین به هر دو زبان فارسی و انگلیسی گفتگو داشته باشند.

حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد بخش خدمات پس از فروش هوآوی در این ارتباط گفت :"ما در هوآوی علاوه بر مرکز تماس تلفنی، تسهیلات جدیدی برای چَت آن لاین با کاربرانمان در نظر گرفته ایم تا آنها بتوانند به صورت بدون واسطه به خدمات مورد نیاز محصولات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در این سامانه علاوه بر خدمات و تعمیرات، کارشناسان ما پاسخ گوی هرگونه سوال در ارتباط محصولات هوآوی قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید خواهند بود."

نکته قابل توجه این است که این پشتیبانی از سمت هوآوی محدود به خریداران محصولات این شرکت نمی باشد و تنها از طریق یک مرورگر و استفاده از لینک https:// goo.gl/8zspMf می توانید از خدمات هوآی بهره مند شوید.

ارسال نظر