تماشا کنید: نگاهی به گوشی هواوی P Smart

رسانه کلیک - پی اسمارت (P Smart) جدیدترین محصول شرکت هواوی است که به عنوان یک گوشی میان رده و با کیفیت فوق العاده، توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کرده است.

تماشا کنید: نگاهی به گوشی هواوی P Smart

جنس بدنه هواوی پی اسمارت از فلز است و تنها با یک بار در دست گرفتن گوشی متوجه وزن سبک، ضخامت کم و خوش دست بودن گوشی می شوید. پی اسمارت به نمایشگر 5.65 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده و حاشیه های بسیار کم نمایشگر آن در همان نگاه اول مشهود است. خوشبختانه بدنه پی اسمارت بسیار باکیفیت ساخته شده و میزان بسیار اندکی از جذب اثر انگشت و لک را در این محصول شاهد هستیم. رنگ خطوط آنتن روی این گوشی کاملا از بدنه تفکیک شده است. ضمن اینکه در بخش پشتی گوشی سنسور اثر انگشت مشاهده می شود.

پی اسمارت مانند اکثر گوشی های هواوی از دوربین دوگانه بهره می برد که شامل دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی است. سنسور دوم برای ثبت جزئیات تصاویر در نظر گرفته شده و امکاناتی مثل ثبت عکس های پرتره با افکت بوکه بهتر و طبیعی تر را امکان پذیر کرده است. سنسور ثانویه همچنین تغییر فوکوس تصویر در هر زمانی را برای کاربر فراهم می آورد.

کنار این دوربین دوگانه یک فلش LED تعبیه شده که عکاسی در محیط های کم نور و تاریک را راحت تر کرده است. حالت های مختلف عکاسی با سوایپ به راست قابل فعال سازی بوده و از این بخش مواردی مثل عکاسی حرفه ای، فیلمبرداری، فیلمبرداری حرفه ای، عکاسی HDR، پانوراما، لایت پینتینگ، تایم لپس، فیلترهای رنگی، واتر مارک و غیره قابل دسترسی است. دوربین سلفی هم از به سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده که می تواند تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند.

هرچند هواوی P Smart در دسته بندی گوشی های میان رده قرار گرفته اما ویژگی های یک اسمارت فون بالا رده را در زهن تداعی می کند. این گوشی به پردازنده 8 هسته ای Kirin 659 مجهز شده که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. با چنین مشخصاتی پروسه های مالتی تسکینگ (اجرای تعدادی نرم افزار به صورت همزمان) بسیار راحت می شود. البته به لطف پردازنده گرافیکی Mali-T830 می توان از تجربه پرگرافیک ترین بازی های اندرویدی لذت برد.

پی اسمارت از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 8 با رابط کاربری اختصاصی شرکت هواوی یعنی EMUI 8 استفاده می کند. احتمالا این گوشی هوشمند از معدود میان رده های موجود در بازار است که از اندروید 8 بهره می برد.

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربرهای گوشی های هوشمند با آن دست و پنجه نرم می کنند، میزان شارژدهی باتری است که خوشبختانه به یمن وجود باتری 3000 میلی آمپر ساعتی پی اسمارت، می توانید یک روز کامل را بدون نگرانی با گوشی کار کنید.

گوشی میان رده پی اسمارت امکاناتی دارد که قند را در دل هر کسی آب می کند و با توجه به امکانات و قیمت مناسب این محصول از خرید آن پشیمان نمی شوید. پس پیشنهاد می کنیم این گوشی بی نظیر را امتحان کنید.

ارسال نظر