استفاده از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در هوآوی P10 و P10 Plus

ساعاتی پیش در جریان MWC 2017 هواوی از دو گوشی هوشمند جدید خود، هواوی P10 و P10 Plus رونمایی کرد.

استفاده از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در هوآوی P10 و P10 Plus

به گزارش کلیک ، امروز کمپانی هواوی در MWC 2017 از گوشی های هوشمند خود P10 و P10 Plus رونمایی کرد. این رویداد که در شهر بارسلونا برگزار می شود، شاهد پرچم دارانی نظیر LG G6 بوده است، بعد از ال جی حالا نوبت به هواوی رسیده است. در ساعت ۲:۵۲ به وقت بارسلونا، کمپانی هواوی در پستی در توئیتر خود از رونمایی گوشی هوشمند خود در MWC 2017 خبر داد.

پرچم‌داران جدید هواوی،P10 و P10 Plus رونمایی شدند

هواوی P10 و P10 Plus از دوربین دوگانه بهره برده است، در این سری از گوشی های هوشمند هواوی نیز شاهد همکاری هواوی با کمپانی لایکا برای طراحی دوربین های دوگانه هستیم و در P10 نیز مانند P9 شاهد نام برند لایکا در کنار دوربین دوگانه خواهیم بود. دوربین های دوگانه پشت این گوشی های هوشمند ۲۰ و ۱۲ مگا پیکسلی هستند.

پرچم‌داران جدید هواوی،P10 و P10 Plus رونمایی شدند

در هواوی P10 شاهد رنگ های جدید هستیم، این گوشی های هوشمند با رنگ های آبی ،صورتی ،سبز و مشکی گرافیتی به بازار عرضه خواهند شد، البته به نظر می رسد که P10 در رنگ سفید نیز ارائه شود.

پرچم‌داران جدید هواوی،P10 و P10 Plus رونمایی شدند

اسکنر اثرانگشت نیز بر روی دکمه هوم فیزیکی قرار دارد. هواوی P10 باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری دارد و هواوی P10 Plus از باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری بهره برده است.

هر دو گوشی هوشمند ضد آب هستند و P10 Plus با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت تصویر ۲K عرضه شده است.

در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که در جریان MWC2017 تا کنون از گوشی های هوشمند BlackBerry KeyOne و ال جی G6 رونمایی شده است و باید منتظر رونمایی گوشی های هوشمندی از کمپانی های نوکیا،Motorola و سامسونگ باشیم.

ارسال نظر