مشخصات لو رفته هوآوی P10 در بنچمارک GFX

هوآوی p9 یک گوشی فوق العاده از آب در آمد. اما بر طبق حبرهای درز کرده، هوآوی در صدد عرضه گوشی دیگری با نام P10 است.

مشخصات لو رفته هوآوی P10 در بنچمارک GFX

به گزارش کلیک، گوشی هوآوی P9 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی لیکا در پشت و از یک پردازنده ۹۵۵ کیرین به همراه سه گیگا بایت رم بهره می برد. هفته گذشته این کمپانی اعلام کرد که توانسته ۹ میلیون دستگاه از این گوشی را از ابتدای عرضه آن که ماه آوریل بود به فروش برساند. اما پس از تجربه موفق P9 ، گوشی بعدی هوآوی چه خواهد بود؟

احتمالا با توجه به نشانه هایی که در بنچمارک GFXBench دیده ایم؛ گوشی جدید P10 نام دارد و از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ بهره می برد. پردازنده آن کیرین ۹۶۰ است و در آن از یک CPU هشت هسته ای ۲٫۳ گیگاهرتزی استفاده شده که ۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه از آن یک گوشی قدرتمند ساخته است.

دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگا پیکسلی هست و هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست که آیا مانند p9 از دو دوربین استفاده می کند یا خیر؟ با این حال دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است که امکان چت تصویری و گرفتن سلفی با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می کند. اندروید ۷ به طور پیش فرض در این گوشی نصب شده که برای آن یک مزیت محسوب می شود. البته با فروش بسیار مناسب p9 توجیهی برای عجله هوآوی برای رونمایی از p10 وجود ندارد. با این حال، شاید این مدل را در مارس سال ۲۰۱۷ در بازار ببینیم.

ارسال نظر