هواوی پی 20 در سه نسخه روانه بازار می شود

رسانه کلیک - با وجود اینکه از پرچمدار هواوی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نمی شود ولی اطلاعات این دستگاه به بیرون درز پیدا می کند. بر اساس آخرین گزارشات هواوی پی 20 در سه نسخه مختلف معرفی و روانه بازار خواهد شد.

هواوی پی 20 در سه نسخه روانه بازار می شود

چند ماه آینده جایگزین گوشی هوشمند هواوی P10 رونمایی می شود. بر اساس گزارشات منتشر شده، نام این دستگاه هواوی پی 20 خواهد بود، در گذشته نام این گوشی هوشمند هواوی پی 11 ذکر شده بود. رولند کوانت (Roland Quandt) افشاگر معروف در توییتی اعلام کرد که نام پرچمدار آینده هواوی، P20 است.

وی در توییتی جداگانه اعلام کرد که این دستگاه در سه نسخه مختلف معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه ها هواوی P20، هواوی P20 پلاس و هواوی P20 لایت نام دارند. هر کدام از این نسخه با کدنام های مختلف در حال توسعه هستند

هواوی پی 20 با کدنام Emily در دست توسعه است و در رنگ های مشکی سرامیکی و شفقی (Twilight) عرضه می شود. نسخه پلاس این دستگاه دارای کدنام Charlotte بوده و با رنگ های مشکی سرامیکی و شفقی به فروش می رسد. نسخه آخر که هواوی P20 لایت نام دارد نیز با کدنام Anne شناخته می شود و در رنگ های مشکی، آبی و صورتی عرضه می شود.

هواوی پی 20

در گذشته اعلام شده بود که نام هواوی P20 توسط این شرکت چینی ثبت شده است. با این حال نام های هواوی P11 و P12 نیز به عنوان جایگزین هواوی P10 به چشم می خورد. هواوی نام P11 را در کشورهای آمریکا، انگلستان، تایوان و هنگ کنگ ثبت کرده است. در اروپا نام تجاری P11 در سال 2015 ثبت شده بود در حالی که P20 تنها در کشور آمریکا ثبت شده است.

انتظار می رود هواوی P20 به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شود و قدرت آن را نیز پردازنده Kirin 970 تامین کند ( قدرت‌نمایی پردازنده کایرین 970 در مقابل Qualcomm 845 ). سیستم عامل پیش فرض این دستگاه نیز اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 است. با توجه به عدم معرفی این دستگاه در نمایشگاه MWC 2018، برای ملاقات با آن باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم ( هواوی P11 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود ).

ارسال نظر