تماشا کنید؛ تغییرات P9 هوآوی با اندروید نوقا

تبلیغات در خصوص اندروید نوقا و ویژگی‌های آن آن‌قدر زیاد بوده است که کاربران برای ورود این سیستم‌عامل به بازار و استفاده از آن در گوشی‌ها روزشماری می‌کنند. اما اخیراً شایعات و خبرهایی در خصوص استفاده از این سیستم‌عامل در گوشی‌های P9 هوآوی به گوشی می‌رسد.

تماشا کنید؛ تغییرات P9 هوآوی با اندروید نوقا

به گزارش کلیک، گوشی‌های P9 هوآوی از آن دسته گوشی‌هایی هستند که بسیار زیبا و خوش‌دست طراحی شده‌اند. علاوه بر این ویژگی‌ها، سرعت بالای پردازش و عملکرد در این گوشی‌ها خیره‌کننده است. اما نکته جالب توجه این است که با تمام این ویژگی‌ها قیمت این گوشی بسیار نسبت به گوشی‌های سامسونگ و اپل بسیار مناسب‌تر و پایین‌تر است.

اما اخیراً خبرهایی در خصوص استفاده از سیستم‌عامل اندورید نوقا به همراه واسط گرافیکی Emotion UI نسخه ۵ یا EMUI 5.0 درز کرده است. نکته مهم قابلیتی است که به کاربر امکان فعال‌سازی قابلیت دسترسی یه اپلیکیشن‌ها با استفاده از قالب کشویی روی این واسط گرافیکی را می‌دهد. در نسخه‌های قبلی EMUI، قابلیت کشویی فعال نبود و بسیاری از کاربران خواستار تعبیه این قابلیت در این واسط گرافیکی بودند.

اما جدای همه این ویژگی‌ها، امکان شخصی‌سازی این واسط گرافیکی است که کاربر می‌تواند مناسب با نیاز و احتیاج خود این واسط گرافیکی را شخصی‌سازی کند. از دیگر ویژگی‌ها استفاده از تم‌های متنوع و گوناگونی است که چهره‌ای متفاوت به گوشی تلفن کاربر می‌بخشد. برای هر تم یک تصویر کوچک بندانگشتی قرار داده‌ شده است که کاربر می‌تواند تغییرات منوها و ساختار کلی آن‌ها را در تم با استفاده از این تصویر کوچک مشاهده کند. در ویدیوی زیر به‌طور خلاصه ویژگی‌ها و تغییرات این واسط را مشاهده می‌کنید:

ارسال نظر